Jeg håber du ved hvem du er oppe imod... det bliver sku en sej kamp at bare få lidt succes på det marked. Men held og lykke herfra :-) |
Jeg har lige oprettet mig på Flikz.dk og jeg må sige: Jeg er forvirret, hvad gør jeg nu?
http://prntscr.com/7tqre
Jeg kan se at jeg har noget der ligner en væg, en boks der viser ulæste beskeder, ventende venneandmodninger og at der ikke er nogen opdateringer. Hvad gør jeg nu?
Jeg kan hverken bruge søgeboksen. For der sker ikke noget når jeg søger efter folk.
Og logud-linket virker heller ikke..eller..nej. Jeg tror nu mere lige at serveren blev slukket eller noget. For nu kan jeg ikke loade flickz.dk
Anyways. Det jeg ville sige, er at det ikke er en god ide at få lavet en artikel om ens sociale netværk. Hvis man ikke engang er cirka 80 - 90% færdig. For tænk på dem der opretter en bruger og bare bliver forvirrede og næste gang de så får at vide "Hey har du flikz?" - "Næh. Jeg forstod ikke hvordan siden virker eller hvad det gik ud på" - WHOOPS.
Men en ting jeg synes at du skal holde ved. Er "Keep it stupid simple" - Med det, mener jeg at det skal gøres så nemt så muligt. (Og spar lidt på alt det javascript) :)
Held og lykke med "Det nye Facebook"
Mvh
Mauran Muthiah