Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter vil lave ny slags Facebook

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 523
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Nyt projekt

Albert van Harten har derfor startet et projekt, som indtil videre hedder Flikz.
- Om navnet ændres senere, ved jeg ikke endnu. Projektet er ikke færdigt, men begynder i hvert fald at ligne noget: se www.flikz.dk for at få dig et indtryk, siger han.
- Min plan med Flikz er, at tilbyde folk i Danmark, resten af Europa og andre dele af verdenen et socialt netværk som er enkelt og som har et åbent sind. Jeg vil, at folk ved, hvilke oplysninger der ligger om en, og værne godt om folks privatliv. Desuden vil jeg gerne give folk tilbage, det som Facebook engang har givet folk, og nu er ved at trække tilbage, oplyser han.

Læs mere: http://varde.lokalavisen.dk/ivaerksaetter-vil-lave-ny-slags-facebook-/20120404/artikler/704109730/2071#ixzz1r9GbhPl0

Tilmeldt 18. Aug 11
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 10:07
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

No offence.. men skulle det være en konkurrent til Facebook? Eller kommende konkurrent? 

Det ligner noget af det jeg lavede, for practice, dengang jeg startede med at udvikle hjemmesider. Eller ikke engang.... 

Held og lykke? 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 10:08

Det kan bestemt ikke sammenlignes et Film forum og Facebook, undskyld men den skal han længere ud på landet med!

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jul 10
Indlæg ialt: 351
Skrevet kl. 10:28

Troede også jeg havde tastet fejl i adressefeltet da jeg kom ind på siden. Men havde jeg ikke. Syntes også godt at designet kunne moderniseres lidt.

Men i hvert fald frisk gjort - held og lykke med projektet :)

// Daniel Poulsen

Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 87
Fra  Rygestopdoc.dk Skrevet kl. 11:54

Azzyh:

No offence.. men skulle det være en konkurrent til Facebook? Eller kommende konkurrent? 

Det ligner noget af det jeg lavede, for practice, dengang jeg startede med at udvikle hjemmesider. Eller ikke engang.... 

Held og lykke? 

Facebook lignede også crap da det gik i luften, og det første mange millioner kunder blev skaffet via grov email spam. Jeg siger ikke at du tager fejl, bare at man lige skal huske hvodan selv de store startede.

rygestop dag for dag

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 12:01

SIranee:
Desuden vil jeg gerne give folk tilbage, det som Facebook engang har givet folk, og nu er ved at trække tilbage

Hvad snakker han om her? :) Ren nysgerrighed...

- Alexander Baandrup Larsen

Tilmeldt 18. Aug 11
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 12:09

Hej,

Du har ret,

Men nu lever vi i 2012

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:20

Vi lever i 2012... jeg kan ikke selv programmere hjemmesider, men jeg kan da tydeligt se at det der ikke er 'standart'.

Dermed ikke sagt at det ikke kan blive en succes - facebook var jo heller ikke perfekt, da de startede ;-).

Fra Farum
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 12:23

Jeg må indrømme at jeg heller ikke er så imponeret. Da jeg så overskriften ''Iværksætter vil lave ny slags Facebook'' blev mine forventninger sikkert også større :)

Men held og lykke alligevel...

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 12:50

rygestopdoc:
Facebook lignede også crap da det gik i luften, og det første mange millioner kunder blev skaffet via grov email spam

Nej de blev ikke skaffet via mail spam, men gemmen grov networking gemmen college.

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)