@Thomas, for at forklarer hvad jeg mener... kommer her et lille eksempel.
En gruppe af mennesker er samlet omkring det at spille fodbold. De elsker at spille fodbold og gør det hele dagen.... fra morgen til aften. Ikke bare når spiller fodbold handler det om det, også på jobbet og i fritiden.
Gruppen kalder sig sportsgruppen...
Udenfor gruppen, er der andre mennesker, som gerne vil dyrke sport, og derfor overvejer de at komme med i gruppen. Men når først de ser gruppen, står de alle i fodboldtøj, når de hører dem, hører de kun om fodbold.. ja alt handler om fodbold.
Derfor føler ender de med ikke at være med i gruppen, da alt handler om fodbold, trods gruppen hed sportsgruppen.
Og jo, de kan godt være med i gruppen... de er velkomne.. hjertens velkomne. Men til tider kan det være svært at få en fodbold gruppe til at tale om tøse håndbold :)
Så Thomas:
- Selvfølgelig skal alle have svar på SEO (alt med online markedsføring og salg) spørgsmål.. jeg er med i fodbold gruppen og elsker at være her!.
- Jeg ser ikke ned på aminoér eller emnet online markedsføring som fx SEO ifht. til en håndværker.
Jeg tror din henvisning til at jeg er negativ, kommer fra min kommentar omkring de 100 link og en fandens hjælpsom karl? Hvis det skyldes det, så skyldes det måske en irritation over en indlæg så sent som i dag, hvor der svares uden overhoved at kende emnet, tydeligvis for at få link til sin hjemmeside.
Så der hvor det irriterer mig, er når en udefra kommende spørger om håndbold i sportsgruppen, så står der en og forklarer offside reglerne i fodbold.