Hej Amino, Jeg undrer mig en del over hvorfor jeg har så dårlig ranking på google med min side harddisk-optager.dk Når jeg skriver site:harddisk-optager.dk dukker der et link op med w.harddisk-optager.dk m.v. op - kan det være det? Jeg lå nr. 5 på side 4 igår på søgeordet harddisk optaget, hvilket ikke er specielt godt. Men lige nu kan jeg slet ikke finde mig på Google. Hvad kan der være galt? Mvh |
Martin Jensen:Når jeg skriver site:harddisk-optager.dk dukker der et link op med w.harddisk-optager.dk m.v. op - kan det være det?
Det er meget sandsynligt at det er det, der er problemet, da det giver Duplicate Content problemer. Jeg kan se du bruger WordPress og jeg har på et tidspunkt oprettet en Amino-tråd om den del af teknisk søgemaskineoptimering af WordPress her.
Som din side er nu kan jeg tilgå dine sider på næsten uendeligt antal måder med: etEllerAndetTilfældigt.ditdomæne.dk/din-side/, og hvis der så er en eller anden der laver et fejllink til din side med et tilfældigt subdomænenavn har vi balladen med Duplicate Content.