Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Din mening om logo

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes det er  pænt til venstre for teksten...:)

Fra Nyborg
Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 48
Fra  Rasmusboldt.dk - Video og foto produktion Skrevet kl. 20:59

Koludabyg:
Jeg syntes det er  pænt til venstre for teksten...:)

Det er hermed noteret, tak for kommentaren

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 21:26

Hej Rasmus

Det er jo et rigtig pænt logo du har fået lavet der.

Men, du bør nok overveje hvordan logoets mange farver vil gøre sig på tryk (visitkort etc.) - samt f.eks. som banner reklame på din bil etc.

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 296
Fra  boxs.dk Skrevet kl. 21:39

Synes det fylder for meget og unødvendigt at der står Rasmus Boldt 2 gange i logoet.

Tag på Photoshop kursus i Vejle

Fra Nyborg
Tilmeldt 9. May 11
Fra  Rasmusboldt.dk - Video og foto produktion Skrevet kl. 21:42

Von Vorre:

Det er jo et rigtig pænt logo du har fået lavet der.

Men, du bør nok overveje hvordan logoets mange farver vil gøre sig på tryk (visitkort etc.) - samt f.eks. som banner reklame på din bil etc.

Først og fremmest tak, det har også taget mig noget tid!

Jeg har faktisk tænkt lidt på det og er kommet frem til at dette er det avancerede logo (hvis man kan kalde det det) når det er færdigt vil jeg så lave en forenklet version af det også. 

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 21:45

Rasmus Boldt:

Først og fremmest tak, det har også taget mig noget tid!

Jeg har faktisk tænkt lidt på det og er kommet frem til at dette er det avancerede logo (hvis man kan kalde det det) når det er færdigt vil jeg så lave en forenklet version af det også. 

Super, i princippet burde der jo heller ikke være noget i vejen for at lave et banner eller reklame til bilen med en del farver med folieprint som alternativ til folieskåret.

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 21:50

Hej Rasmus

Logoet symbolisere ikke lige det dit firma beskæftige sig med. Tænker man kan ikke umiddelbart se hvad du laver ud fra logoet. !

HVIS og NÅR du kommer til det med at du skal have tryk profilbeklædning osv - så bliver det forholdvis et "svag" tryk idet der er mange detaljer og forestille dig logo som MAKS 10 cm bredt tryk på venstre bryst - Der vil gå detaljer tabt ! Ligeledes vil det være hvis du trykker det på eksempelvis kuglepenne.

Det er ingen kritik af dit design - kan godt lige designet MEN blot nogle ting der skal tages hensyn til når der laves logo- logoet skal jo afbilled hvad firmaet laver og når man så om 30 år ser logoet ved man firmaet navn - eksempelvis DSB - PUMA- HUMMEL-Nike - der behøver jo ikke at stå firmanavnet for at man ved hem det er .

Det var blot de input jeg havde til dig ! Take og live it !

Hilsen 

Kenn Bo

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 22:06

Et godt logo skal ikke være alt for detaljeret. Det gør det svært at bruge i forskellige sammenhæng. Har du f.eks. prøvet at gøre det mindre så det kan bruges på en hjemmeside, og set hvordan det tager sig ud?

Fra Nyborg
Tilmeldt 9. May 11
Fra  Rasmusboldt.dk - Video og foto produktion Skrevet kl. 22:18

Mange tak for jeres input der er helt sikker nogle guldkorn der blevet noteretSmile 

Kenn Bo Overgaard:
Logoet symbolisere ikke lige det dit firma beskæftige sig med. Tænker man kan ikke umiddelbart se hvad du laver ud fra logoet.
Hvad symbolisere logoet i dine øjne?

Kenn Bo Overgaard:
Det er ingen kritik af dit design - kan godt lige designet MEN blot nogle ting der skal tages hensyn til når der laves logo- logoet skal jo afbilled hvad firmaet laver og når man så om 30 år ser logoet ved man firmaet navn - eksempelvis DSB - PUMA- HUMMEL-Nike - der behøver jo ikke at stå firmanavnet for at man ved hem det er

Det er fint med kritik det behøver jo ikke være negativ betydning, så længe det er konstruktiv kritik så man kan bruge det Stick out tongue

Jeg giver dig ret i at logoet gerne skulle vise lidt af hvad virksomheden laver men syntes dog ikke alle de eksempler du nævner er jeg nu ikke helt oppe og ringe over ang. symboler. De er genkendelige ja men sådan rent symbol mæssigt syntes jeg DSBs gamle logo var bedre og mener ikke deres nye logo giver vildt meget mening hvis ikke man kender det gamle! Hummel og Nike ved jeg ikke helt hvor meget deres logo symbolisere sportstøj som jeg syntes Puma gør lidt bedre. En ting er dog sikker man kender logoerne uden tekst til, og det er selvfølgelig også forskelligt hvordan man ser logoer. Man ved også godt at apple ikke sælger æbler, men det er kun fordi man kender det.

Jeg kan sagtens følge din pointe i at et logo skal være genkendeligt og meget gerne bare via et bomærke (tror jeg det hedder)så der er vi helt enige

Kent Medom:
Har du f.eks. prøvet at gøre det mindre så det kan bruges på en hjemmeside, og set hvordan det tager sig ud?
Tjek, syntes faktisk det fungere helt fint hvis det foreksempelvis skulle på min hjemmeside, som står for tur når logoet er færdigt.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:22

Rasmus Boldt:

Nils Pedersen:
Gør øjet mindre, flyt det ti venstre for teksten og gør underteksten(slogan) pladsen mindre i tekststørrelse
Sådan noget lignende du tænker Nils

Synes, det fungerer rigtig godt! Fint logo!

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)