Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

30 dage til at skaffe 250.000 kr

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 8 person

Mikael christiansen:

Henrik Hansen:

Mikael christiansen:
jeg forstod ikke videoen den er på engelske er der en der forklare hvad systemet går ud på

Brug Google translatør... 

Mvh

HH

desværre kan den ikke oversætte det der siges i videoen , men kan i forklare bedre i tråden hvad videoen omhandler

Mikael, ud af 19 svar i denne tråd, står du for de 7, ikke eet af dem er brugbare. Der står flere gange hvad videoen omhandler, jeg har sågar svaret direkte til dig hvad det gik ud på og du har læst og besvaret det indlæg, alligevel vælger du at forsætte med dine backlinks kommentarer og stadigvæk stiller dig uforstående overfor indholdet.

Nu køber jeg mig Amino Plus så jeg kan smide dig på blokering, du går simpelthen over stregen med det spam, min telefon siger BING BING hver gang du smider et indlæg og det er ret irriterende at du vælger at smide så mange kommentarer i streg blot for at få backlinks til dit site.

Beklager mange gange at jeg ikke skriver det i en PM, men det kan ikke passe du spammer alle tråde i stykker og jeg er tilsyneladende ikke den eneste der har observeret det problem.

Casper, jeg smider iøvrigt en donation så snart der er åbent for det.

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Fra solbjerg
Tilmeldt 19. Feb 10
Indlæg ialt: 116
Fra  Skive AutoPit Skrevet kl. 15:16

filmen handler om at han vil udvikle en app som skal gøre det lettere for musikere at holde styr på deres aftaler med spillesteder, kommunikere med de andre i bandet, holde styr på det økonomiske, holde styr på aftalerne hvis man er med i flere grupper/bands, sende dato'er med aftaler til de andre i bandet.

Lidt kort sagt, en app som fungere som en "chat", et regenskabsprogram, kalender og vist et par ting mere.

Tilmeldt 4. Apr 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:23

Hej,

Vi kunne måske godt tænke os at støtte jer på en anden måde. Hvis der er en der skal lave en stor koncert og de skal invitere folk fra andre lande vil vi gerne tilbyde billig rejser samt hotel op hold (100% billigere end de andre). Så bands og kunden får mere service for pengene.

Hilsen Morten

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Oct 06
Indlæg ialt: 165
Fra  VildMedBryllup Skrevet kl. 15:32

Morten:
Nu køber jeg mig Amino Plus så jeg kan smide dig på blokering,

Kan man det med amino plus?

Jeg undrede mig godt over de kryptiske svar fra Michael. Virkelig irriterende.....

Nå, men tak for støtten. Er glad for den gode feedback projektet har fået.

Casper Grønbjerg
www.MyGoodParty.com

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Oct 06
Indlæg ialt: 165
Fra  VildMedBryllup Skrevet kl. 15:33

Kissmetours:
Vi kunne måske godt tænke os at støtte jer på en anden måde. Hvis der er en der skal lave en stor koncert og de skal invitere folk fra andre lande vil vi gerne tilbyde billig rejser samt hotel op hold (100% billigere end de andre). Så bands og kunden får mere service for pengene.

Kan du uddybe dette?

Kan ikke lige se at jeg får brug for at tilbyde rejser til nogen

Casper Grønbjerg
www.MyGoodParty.com

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:33

Morten:

Mikael christiansen:

Henrik Hansen:

Mikael christiansen:
jeg forstod ikke videoen den er på engelske er der en der forklare hvad systemet går ud på

Brug Google translatør... 

Mvh

HH

desværre kan den ikke oversætte det der siges i videoen , men kan i forklare bedre i tråden hvad videoen omhandler

Mikael, ud af 19 svar i denne tråd, står du for de 7, ikke eet af dem er brugbare. Der står flere gange hvad videoen omhandler, jeg har sågar svaret direkte til dig hvad det gik ud på og du har læst og besvaret det indlæg, alligevel vælger du at forsætte med dine backlinks kommentarer og stadigvæk stiller dig uforstående overfor indholdet.

Nu køber jeg mig Amino Plus så jeg kan smide dig på blokering, du går simpelthen over stregen med det spam, min telefon siger BING BING hver gang du smider et indlæg og det er ret irriterende at du vælger at smide så mange kommentarer i streg blot for at få backlinks til dit site.

Beklager mange gange at jeg ikke skriver det i en PM, men det kan ikke passe du spammer alle tråde i stykker og jeg er tilsyneladende ikke den eneste der har observeret det problem.

Casper, jeg smider iøvrigt en donation så snart der er åbent for det.

jeg må erkende det var minus der gik mig på , jeg følte mig trådt oven på , så jeg postet et par ekstra gange , jeg forstod ikke videoen nu gør jeg , men jeg blev ganske overdrevet undret over minus da jeg var første skrev jeg ikke forstod og jeg får forsat minus , det er okay få det , men jeg forstår det ikke , så spørger jeg ind til folk forstår mit første indlæg at jeg var den først og jeg ikke forstod videoen , der åbent bart nogle der ikke forstår det endnu ellers ville de ikke forsætte med at give minus

Men i alt , vil bare gerne ikke misforstås og trædes på for meget , det samme ville du føle vis du fik den slags respons med en minus karakter , jeg forklare bare ind til folk har forstået første indlæg har jeg misforstået konceptet ,jeg må nævne det indtil hvorfor første indlæg ind til folk har forstået mig   

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 15:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Det jeg personligt giver dig minus for Mikael er, når du i indlæg der handler om noget helt andet, spammer dit sædvanlige ”lav seo med masser af iværksætter passion” indlæg. Jeg er simpelthen så træt af dem, så når jeg ser du skriver dem i en tråd der overhovedet ikke handler om SEO eller bare det der ligner, ja så får du altså 1 stjerne fra mig.  Hvis du ikke forstår videoen og hvad det handler om, så lad da være med at skrive i tråden.  

PS. Fedt koncept Casper, jeg håber du når de 250.000.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:55
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Martin:

Det jeg personligt giver dig minus for Mikael er når du i indlæg der handler om noget helt andet spammer dit sædvanlige ”lav seo med masser af iværksætter passion” indlæg. Jeg er simpelthen så træt af dem, så når jeg ser du skriver dem i en tråd der overhovedet ikke handler om SEO eller bare det der ligner, ja så får du altså 1 stjerne fra mig.  Hvis du ikke forstår videoen og hvad det handler om, så lad da være med at skrive i tråden.  

vis du havde set var jeg første der postet et indlæg i tråden , jo havde misforstået videoen det der går mig , man er nummer 1 der skriver noget alle er efter en fordi jeg er nummer 1 og huske kig på tiden der er næsten ligget stille over 14 timer indlægget uden respons og der var jeg den første

jeg kunne se ingen svaret så , jeg viste godt ikke forstod men , når ingen andre gad postet og så gjorde jeg det , at nogle giver minus fordi misforstår især når man kigger hvor tid ligget uden respons så jeg har ventet med at spørge og skrive mit indlæg

Men jeg tror mange ikke har set tidspunktet på respons hvor langt tid der er gået , jeg ville ikke tage det på samme grad som personlige chikane fra bruger de minus , vis jeg havde postet efter 10 minutter og havde svaret forkerte men nu er indlægget ligget stille i 14 timer så det er en hel anden sag nu .

Jeg så ikke starte der var en video overhovedet , jo vis nogle andre havde skrevet før 14 timer så havde jeg forstået , det hele , men det var der ingen der gjorde , det kan vi ikke gøre om , men i hvert fald uden mig havde tråden ikke fået svar ret hurtigt da , jeg fik den op igen , der jeg tror folk har gået galt er de ikke har tiden imellem så derved undre det mig ekstra ekstra meget denne her gang og denne her gang er en af de gange , jeg i hvert fald har god grund , til at sige hvorfor , jeg tror bare at folk ikke set tidspunktet imellem tråd start og mit indlæg

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:13

kaste dig ud i social medier vil jeg tro passer perfekt til dette produkt, lav så meget som muligt der så du får 1000 vis likes

lave massevis videoer

lave events

få folk til lave den bedste ide

lav konkurrencer videoer send den bedste ind om dit produkt

lav bluser med dit logo

lav en blogs køre adwords på den

desuden knokle der ud ad lav det bedste og altid aldrig give op, hav den vildeste passion i at videre formidle din viden 

evt arbejde ved siden og det måske skaffe ekstra kroner , men vær aktive over alt knokle der ud ad for at få kontakter og penge nok så det lykkes for dig

l

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:42

deltage aktivt over alt hver fremme

hvordan man gør , du finder en fræk babes der forklare video

lig den på youtube og spred den på over alt på social medier såsom facebook med mere og sørg for dine facebook sider har masser af likes

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)