Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

30 dage til at skaffe 250.000 kr

Side 2 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jul 09
Indlæg ialt: 41
Fra  EarBeater Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er en rigtigt god idé.. Det skal nok blive godt :-)

Jeg har fundet et par småfejl i din beskrivelse på kickstarter.com.

- Apps are not that expensive to develope (skal være 'develop')
Develope an API (igen 'develop')
- and be listed on our Hall of Fame on GetAGig.co as a SuperBacker (under $150 - mangler et m i .com)
- Make it happend with this reward (under $5000 or more - skal være 'make it happen') 

Håber du kan bruge mine inputs - og held og lykke med indsamlingen og projektet :-)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Oct 06
Indlæg ialt: 165
Fra  VildMedBryllup Skrevet kl. 10:07

Morten Vestergaard:
Håber du kan bruge mine inputs - og held og lykke med indsamlingen og projektet :-)

Uha, tak for det

Det var sgu meget godt at få rettet sådan nogle stavefejl.

Skulle jo helst gerne slå godt igennem i USA

P.S. Hvis der er nogen der vil følge udviklingen med projektet, så kan man følge med her

Facebook http://www.facebook.com/pages/GetAGig/209646689134260

Twitter: www.twitter.com/getagig

Casper Grønbjerg
www.MyGoodParty.com

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:01
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Boysen:

Mikael christiansen:
skal du lave Tv reklamer er det derfor det er så dyrt ?

Har du overhoved set videoén?

jeg har ikke set video men hvad inde holder den

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:03
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Kristian Ullum Vind:

Super fed idé, ved ikke hvor meget du er inde i musiker-verdenen, men jeg vil hellere ned gerne give en hånd/feedback vedrørende content, for jeg tror virkelig at det kunne blive til noget godt! 

PS: Ved ikke om det er permanent, men kan ikke komme ind og donere pengene! 

jeg synes også super ide men måske kan du klare dig for mindre end 250.000 kroner kun min mening

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:04
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Boysen:

Mikael christiansen:

Har du overhoved set videoén?

jeg synes det er super video , men tror du ikke , det kan klares for mindre kroner ?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:07
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Morten:

Mikael christiansen:

en god gang søgeord optimering med en vild iværksættere passion og i samarbejde med de bedste kommer man også langt bare 10% af 250.000 kroner

Men selvfølgelige kan man godt bruge 100 millioner kroner på markedsføring eller 1 milliard kroner , der er ingen grænser for hvad man kan bruge , men man bruger det man har og man har råd til og det kommer man normalt også langt med .

Der så meget man kan gøre selv og det er normalt mere end nok http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx?#996877

super takker

Mikael, når du skal lave backlinks til dit site, kan du så i det mindste ikke gøre dig lidt bedre umage? Jeg har set folk fra Indien der laver flottere dansk SEO arbejde end det du laver der...

Projektet går ud på at han skal bruge finansiel støtte til at få færdigudviklet GetAGig som er et bookingsystem mellem kunder og bands, som samtidig også holder styr på økonomien mv.

Casper, det er et rigtigt fedt projekt og sjov gennemført video, der er mange bands der kan drage nytte af det og få lettet hverdagen, så det kan blive en god forretning hvis man får fodfæste.

Hvis du kan, så få fat i en journalist og lav en sjov/spændende vinkel på historien der fanger deres interesse og så gå efter en artikel eller sågar en tur på TV (Chancen er som at vinde i Lotto :D). 

Men den hurtige er at fange en på eb.dk og så få dem til at lave en overskrift ala "Dansk App eventyr - mangler din hjælp" - det giver stor eksponering og det skal du bruge på så få dage, det kan give den nødvendige omtale der skal til således alle de små bands spreder rygtet og hjælper.

Held og lykke.

held og lykke med projektet , men nu var jeg den første der gav feedback , super i vil videre formidle jeres viden videre til mig , jeg takker mange gange

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:09

Alt-til-din-fest.dk:

Nej, jeg har ikke købt narko af en rocker...

Men jeg har til gengæld fået mit projekt godkendt på Kickstarter.com, og om 7 dage går jeg live med projektet og vil forsøge at hente 250.000 kr til blive flyvende.

Du kan se projektet her: GetAGig Kickstarter project

Projektet går først i luften d. 11. april, og de kommende 7 dage skal jeg forberede alt hvad jeg kan, så projektet får den bedst mulige start.

Hvis du har gode ideer til hvordan jeg kan få mest muligt medie omtale eller gode råd, så skriv endelig her i tråden.

Tak for jeres hjælp!

jeg forstod ikke videoen den er på engelske er der en der forklare hvad systemet går ud på

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:04

Mikael christiansen:
jeg forstod ikke videoen den er på engelske er der en der forklare hvad systemet går ud på

Brug Google translatør... 

Mvh

HH

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 14:17

Hej Casper,

Super god idé. Jeg ville gå efter PR hos nogle af de danske musik-magasiner som en start. Start med at udsende pressemeddelelser til:

Gaffa.dk

Soundvenue.com

Djz.dk

Hvis du vil have fat i en breddere målgruppe, kan du selvfølgelig også tage kontakt til:

Aftenshowet

Go' Morgen Danmark

Evt. lokalt tv

Hvad kan du ellers gøre?

Du kan arbejde på at skaffe ambassadører i musik-branchen. Det kunne både være kendte og mindre kunstnere.

Der må helt sikkert være noget interesse for sådant et produkt.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:49

Henrik Hansen:

Mikael christiansen:

Brug Google translatør... 

Mvh

HH

desværre kan den ikke oversætte det der siges i videoen , men kan i forklare bedre i tråden hvad videoen omhandler

Side 2 ud af 5 (42 indlæg)