Mikael, ud af 19 svar i denne tråd, står du for de 7, ikke eet af dem er brugbare. Der står flere gange hvad videoen omhandler, jeg har sågar svaret direkte til dig hvad det gik ud på og du har læst og besvaret det indlæg, alligevel vælger du at forsætte med dine backlinks kommentarer og stadigvæk stiller dig uforstående overfor indholdet. Nu køber jeg mig Amino Plus så jeg kan smide dig på blokering, du går simpelthen over stregen med det spam, min telefon siger BING BING hver gang du smider et indlæg og det er ret irriterende at du vælger at smide så mange kommentarer i streg blot for at få backlinks til dit site. Beklager mange gange at jeg ikke skriver det i en PM, men det kan ikke passe du spammer alle tråde i stykker og jeg er tilsyneladende ikke den eneste der har observeret det problem. Casper, jeg smider iøvrigt en donation så snart der er åbent for det. |
filmen handler om at han vil udvikle en app som skal gøre det lettere for musikere at holde styr på deres aftaler med spillesteder, kommunikere med de andre i bandet, holde styr på det økonomiske, holde styr på aftalerne hvis man er med i flere grupper/bands, sende dato'er med aftaler til de andre i bandet.
Lidt kort sagt, en app som fungere som en "chat", et regenskabsprogram, kalender og vist et par ting mere.