Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

30 dage til at skaffe 250.000 kr

Side 1 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Oct 06
Indlæg ialt: 165
Fra  VildMedBryllup Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, jeg har ikke købt narko af en rocker...

Men jeg har til gengæld fået mit projekt godkendt på Kickstarter.com, og om 7 dage går jeg live med projektet og vil forsøge at hente 250.000 kr til blive flyvende.

Du kan se projektet her: GetAGig Kickstarter project

Projektet går først i luften d. 11. april, og de kommende 7 dage skal jeg forberede alt hvad jeg kan, så projektet får den bedst mulige start.

Hvis du har gode ideer til hvordan jeg kan få mest muligt medie omtale eller gode råd, så skriv endelig her i tråden.

Tak for jeres hjælp!

Casper Grønbjerg
www.MyGoodParty.com

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:56
Gennemsnit 1,7 stjerner givet af 6 person

skal du lave Tv reklamer er det derfor det er så dyrt ?

en god gang søgeord optimering med en vild iværksættere passion og i samarbejde med de bedste kommer man også langt bare 10% af 250.000 kroner

Men selvfølgelige kan man godt bruge 100 millioner kroner på markedsføring eller 1 milliard kroner , der er ingen grænser for hvad man kan bruge , men man bruger det man har og man har råd til og det kommer man normalt også langt med .

Der så meget man kan gøre selv og det er normalt mere end nok http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx?#996877

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 01:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Mikael christiansen:

Har du overhoved set videoén?

Fra Yorkville, IL
Tilmeldt 9. Sep 11
Indlæg ialt: 86
Fra  Mobildiskotek Elektro Skrevet kl. 01:23

Super fed idé, ved ikke hvor meget du er inde i musiker-verdenen, men jeg vil hellere ned gerne give en hånd/feedback vedrørende content, for jeg tror virkelig at det kunne blive til noget godt! 

PS: Ved ikke om det er permanent, men kan ikke komme ind og donere pengene! 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 07:21

Super fedt Casper!

Det bliver spændende at følge projektet på Kickstarter.com. Jeg har foreløbig kun backed et projekt, nemlig Tiltpod. Men jeg synes at det er en fed måde at rejse kapital på.

Jeg kender nogle der leverer lyd/lys udstyr til alt fra firma events til festivaler, og de vil hellere sparke sig selv i skridtet, end sidde ved en PC. Til gengæld kan de ikke trække vejret uden en mobiltelefon på sig. Så jeg er ikke et sekund i tvivl om at det er den rigtige løsning at lave det som en mobil app. Måske dit system med tiden også kunne udviddes til at have overblik over hvilket gear der er booket og ude. Blot en ide.

mvh Carsten

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 07:22
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

Mikael christiansen:

en god gang søgeord optimering med en vild iværksættere passion og i samarbejde med de bedste kommer man også langt bare 10% af 250.000 kroner

Men selvfølgelige kan man godt bruge 100 millioner kroner på markedsføring eller 1 milliard kroner , der er ingen grænser for hvad man kan bruge , men man bruger det man har og man har råd til og det kommer man normalt også langt med .

Der så meget man kan gøre selv og det er normalt mere end nok http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx?#996877

Mikael, når du skal lave backlinks til dit site, kan du så i det mindste ikke gøre dig lidt bedre umage? Jeg har set folk fra Indien der laver flottere dansk SEO arbejde end det du laver der...

Projektet går ud på at han skal bruge finansiel støtte til at få færdigudviklet GetAGig som er et bookingsystem mellem kunder og bands, som samtidig også holder styr på økonomien mv.

Casper, det er et rigtigt fedt projekt og sjov gennemført video, der er mange bands der kan drage nytte af det og få lettet hverdagen, så det kan blive en god forretning hvis man får fodfæste.

Hvis du kan, så få fat i en journalist og lav en sjov/spændende vinkel på historien der fanger deres interesse og så gå efter en artikel eller sågar en tur på TV (Chancen er som at vinde i Lotto :D). 

Men den hurtige er at fange en på eb.dk og så få dem til at lave en overskrift ala "Dansk App eventyr - mangler din hjælp" - det giver stor eksponering og det skal du bruge på så få dage, det kan give den nødvendige omtale der skal til således alle de små bands spreder rygtet og hjælper.

Held og lykke.

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Oct 06
Fra  VildMedBryllup Skrevet kl. 07:25

Kristian Ullum Vind:
PS: Ved ikke om det er permanent, men kan ikke komme ind og donere pengene! 

Hej Kristian

Vi åbner først for projektet d. 11. april altså på onsdag, og derefter kan man støtte projektet.

Men jeg postede den her fordi så kunne jeg få noget feedback på omlægget inden vi går rigtig i gang

Vil meget gerne have dine inputs på hvad der er vigtigt for dig at app´en skal kunne

Skriv dem her i indlægget eller send mig en PM, eller vent til på onsdag, så får du også en mulighed igennem Kickstarter

Casper

Casper Grønbjerg
www.MyGoodParty.com

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Oct 06
Fra  VildMedBryllup Skrevet kl. 07:48

Morten:

Hvis du kan, så få fat i en journalist og lav en sjov/spændende vinkel på historien der fanger deres interesse og så gå efter en artikel eller sågar en tur på TV (Chancen er som at vinde i Lotto :D). 

Men den hurtige er at fange en på eb.dk og så få dem til at lave en overskrift ala "Dansk App eventyr - mangler din hjælp" - det giver stor eksponering og det skal du bruge på så få dage, det kan give den nødvendige omtale der skal til således alle de små bands spreder rygtet og hjælper.

Hej Morten

Tak for dine inputs.

Jeg går efter en tur i godaften Danmark, så må vi se om det lykkedes

Har også en journalist studerende som har lovet at bikse noget sammen til mig her i weekenden

Casper Grønbjerg
www.MyGoodParty.com

Fra solbjerg
Tilmeldt 19. Feb 10
Indlæg ialt: 116
Fra  Skive AutoPit Skrevet kl. 08:56

har du overvejet at ligge filmen på youtube? evt. med et par forskellige overskrifter.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Oct 06
Fra  VildMedBryllup Skrevet kl. 09:03

Ja, det er nok en meget god ide.

Har hørt at man kan lave call to action på sine youtube videoer, men har ikke fundet ud af hvordan man gør endnu

Casper Grønbjerg
www.MyGoodParty.com

Side 1 ud af 5 (42 indlæg)