Nej, jeg har ikke købt narko af en rocker... Men jeg har til gengæld fået mit projekt godkendt på Kickstarter.com, og om 7 dage går jeg live med projektet og vil forsøge at hente 250.000 kr til blive flyvende. Du kan se projektet her: GetAGig Kickstarter project Projektet går først i luften d. 11. april, og de kommende 7 dage skal jeg forberede alt hvad jeg kan, så projektet får den bedst mulige start. Hvis du har gode ideer til hvordan jeg kan få mest muligt medie omtale eller gode råd, så skriv endelig her i tråden. Tak for jeres hjælp! |
skal du lave Tv reklamer er det derfor det er så dyrt ?
en god gang søgeord optimering med en vild iværksættere passion og i samarbejde med de bedste kommer man også langt bare 10% af 250.000 kroner
Men selvfølgelige kan man godt bruge 100 millioner kroner på markedsføring eller 1 milliard kroner , der er ingen grænser for hvad man kan bruge , men man bruger det man har og man har råd til og det kommer man normalt også langt med .
Der så meget man kan gøre selv og det er normalt mere end nok http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx?#996877