Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan en personlig blog generere indtjening?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i lang tid overvejet at købe et 'personligt domæne', og så sætte en blog op på det. På bloggen vil jeg skrive om ting der vedrører mig i dagligdagen, hvorfor det går mig i jagten på en god passiv indkomst, og ting som bare lige falder mig ind.

Vil sådan en blog kunne generere trafik, og derved indtægt? Jeg er ikke kun ude efter at tjene penge på sådan en blog, men det ville da helt klart være et plus :-).

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Søborg
Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det kan du sagtens. Pat Flynn tjener de store penge via affiliate marketing, dvs. folk køber via hans links på sitet. Du skal nok også tænke på hvad folk skal have ud af at besøge din blog, den skal have et formål, en målgruppe af en slags. 

Men held og lykke med det, bare læg en masse hårdt arbejde i det så skal det nok lykkes Wink 

www.devicemix.dk - Godt kvalitets tilbehør til din smartphone

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Muhammad:
Du skal nok også tænke på hvad folk skal have ud af at besøge din blog, den skal have et formål, en målgruppe af en slags. 

Og det er lige der jeg render ind i problemer.. Jeg vil jo rigtig gerne skrive om hvad jeg lærer omkring Affiliate Marketing, og dermed også give nogle tips videre. Og på den anden side så ville jeg jo også bare gerne skrive om noget som falder mig ind.. min dag.. noget jeg så i fjernsynet.. noget jeg skal ud med.. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du ikke bare gøre det? Den eneste her der siger det ikke kan lade sig gøre er vist dig selv - er det ikk?

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Albertslund
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 299
Fra  Jafri Media Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt forfærdeligt så mange kvinder, som lever af deres blogs

Jeg kan ikke huske navnet, men mener at have hørt, at der findes en ung svensk blogger som tjener 5 mio årligt på hendes blog. Huh?

Så ja, det kan du tro du kan! Det kræver bare at du er spændende nok! 

Jafri Media - Hjemmesider fra 1598 ekskl. moms. Se mere på jafri.dk

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg vil stille og roligt kunne sige nej. Så skal du eddermandme være spændende :)

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Spørgsmålet er nok mere, hvor mange kan genere en ok indtægt på sin blog, ud af hvor mange? - der er solstråle historier, men der er også mange der starter en blog op uden at få succes. - men hvis du er spændende og har en god tilgang, så skal det nok komme.

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Friis :

Det er helt forfærdeligt så mange kvinder, som lever af deres blogs! 

Jeg kan ikke huske navnet, men mener at have hørt, at der findes en ung svensk blogger som tjener 5 mio årligt på hendes blog. Huh?

Så ja, det kan du tro du kan! Det kræver bare at du er spændende nok! 

Præcis lige her http://blondinbella.se/ og hun ser ikke engang specielt godt ud ihvertfald i min optik :-)

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Troede forresten du havde influenza..?

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)