Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det lykkedes os NÆSTEN at snyde Ekstra Bladet

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jonathan Løw:

Arco Iris:

Det er jo en fin ide, om ikke andet så er det da bedre at ryge på forsiden på denne historie end for alle de spam mails jeg efterhånden har modtaget fra jer.

/Arco

Det er jo en hård beskyldning, at du skulle have modtaget en masse spam-mails fra vores forening. Såfremt du har modtaget en mail, du anser som spam, er det naturligvis beklageligt. Du må endelig skrive til support@youmeshopping.dk og gøre opmærksom på dette. Vi sender IKKE spam, så du må endelig kontakte os herom, hvis du alligevel føler dig dårligt behandlet!

Skal ikke blande mig! Men flot håndtering! Det er det rigtige billede at tegne :-)

Tilmeldt 23. Jan 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:09

Tænk,  jeg kan overhovedet ikke se  noget sjovt i historien. Man skulle nok have været på jeres kontor!

Det virker nærmere som om, i har lavet en brøler og nu desperat kæmper for lidt medieomtale, samt jagter en plausibel forklaring.

Men bare i hygger jer, det er jo 100% nonprofit!

Hopper sgu også på den vogn af 1. april tilhængere, som syntes at valget af dagen gør underværker.

Jimmy

Fra Højbjerg
Tilmeldt 21. Aug 11
Indlæg ialt: 163
Fra  YouMe Shopping Skrevet kl. 11:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Louise Livert:

Tænk,  jeg kan overhovedet ikke se  noget sjovt i historien. Man skulle nok have været på jeres kontor!

Det virker nærmere som om, i har lavet en brøler og nu desperat kæmper for lidt medieomtale, samt jagter en plausibel forklaring.

Men bare i hygger jer, det er jo 100% nonprofit!

Hopper sgu også på den vogn af 1. april tilhængere, som syntes at valget af dagen gør underværker.

Jimmy

Hedder du Louise Livert eller Jimmy? :-)

Vi har bestemt ikke lavet en brøler. Vi planlagde denne gimmick i god tid, og ja - vi hygger os med at gøre en forskel for andre.

Bedste hilsner fra Jonathan Løw
Team-Leader hos Kaospiloterne.

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 12:04

Det er udelukkende fordi i er non-profit at jeg synes det her tiltag er ok. Hvis det havde været downtown/groupon havde jeg set med helt andre øje på det.

Det minder mig om bådbasen.com's falske markedsføring 1 April. De lavede en facebook konkurrence hvor man kunne vinde en båd, hvis man delte deres link på egen væg. Det var der selvfølgelig rigtig mange der gjorde, og det gav dem bestemt en masse trafik. Det blev jeg sku lidt sur over, det synes jeg bare ikke er iorden.

En aprilsnar må gerne give omtale og trafik, men man skal holde sig inden for markedsføringsloven. Feks som googles 8-bit kort. Det gav omtale, og var skide skægt.

Jonas

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 12:07

Cool og kreativt! :)

Men er det ikke lidt snyd når det ikke er den 1. April? Og har i brændt en bro til en journalist, eller hvordan tog hun det?

- Alexander Baandrup Larsen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 12:20

Allerførst vil jeg sige tillykke. Det er da fedt at komme i avisen og få omtale.

Men jeg synes, det er dårlig stil ikke at vente til første April. Jeg bliver lidt små-irriteret, når folk benytter andre dage til at lave aprilsnar. Hvis jeg ville tage imod tilbuddet, da i lagde det frem burde i vel være juridisk forpligtede? Det er jo ligt plat at råbe aprilsnar til tilbuddet, når det ikke er 1. april.

Jeg ønsker dig dog stadig tillykke. Jeg synes det er fint, at du får medieomtalen. Jeg håber bare, at du næste gang vil overveje at bruge 1. april. 

Fra Højbjerg
Tilmeldt 21. Aug 11
Fra  YouMe Shopping Skrevet kl. 12:26

Jonas:

Det er udelukkende fordi i er non-profit at jeg synes det her tiltag er ok. Hvis det havde været downtown/groupon havde jeg set med helt andre øje på det.

Det minder mig om bådbasen.com's falske markedsføring 1 April. De lavede en facebook konkurrence hvor man kunne vinde en båd, hvis man delte deres link på egen væg. Det var der selvfølgelig rigtig mange der gjorde, og det gav dem bestemt en masse trafik. Det blev jeg sku lidt sur over, det synes jeg bare ikke er iorden.

En aprilsnar må gerne give omtale og trafik, men man skal holde sig inden for markedsføringsloven. Feks som googles 8-bit kort. Det gav omtale, og var skide skægt.

Jonas

Vi holdt os fuldstændig indenfor markedsføringsloven - modsat eksemplet du nævner med bådbasen, som jo også forbryder sig mod Facebook's regler.

Fra Højbjerg
Tilmeldt 21. Aug 11
Fra  YouMe Shopping Skrevet kl. 12:27

Alexander Baandrup Larsen:

Cool og kreativt! :)

Men er det ikke lidt snyd når det ikke er den 1. April? Og har i brændt en bro til en journalist, eller hvordan tog hun det?

- Alexander Baandrup Larsen

Hun sendte os en stor smiley :-) Vi sendte historien ud dagen før den 1. april, og hvis man som journalist/bruger besøgte det pågældende tilbud, så skrev vi tydeligt Aprilsnar derinde.

Fra Højbjerg
Tilmeldt 21. Aug 11
Fra  YouMe Shopping Skrevet kl. 12:28

Emil:

Allerførst vil jeg sige tillykke. Det er da fedt at komme i avisen og få omtale.

Men jeg synes, det er dårlig stil ikke at vente til første April. Jeg bliver lidt små-irriteret, når folk benytter andre dage til at lave aprilsnar. Hvis jeg ville tage imod tilbuddet, da i lagde det frem burde i vel være juridisk forpligtede? Det er jo ligt plat at råbe aprilsnar til tilbuddet, når det ikke er 1. april.

Jeg ønsker dig dog stadig tillykke. Jeg synes det er fint, at du får medieomtalen. Jeg håber bare, at du næste gang vil overveje at bruge 1. april. 

Vi udsendte historien dagen før. Hvis du som bruger klikkede dig ind på tilbuddet, så blev du mødt med et stort smil og beskeden om, at der var tale om en "Dagen-før aprilsnar". Vi brugte jo netop dagen før for at skabe opmærksomhed omkring vores non-profit forening - havde vi udsendt det på selve dagen, var den formentlig druknet i mængden - og havde hverken skabt debat herinde eller på EB.dk.

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 13:25

Det kan jeg simpelthen ikke tro. Om der er tale om 1. April, eller d. 23 August, så vil jeg stadig mene det er vildledende, eller direkte falsk markedsføring? Og om i ved slutproduktet skriver der er tale om en aprilsnar mener jeg ikke gør det mere lovligt? Vil du ikke forklare mig hvordan det kan være lovligt at markedsføre på denne måde? 

Vil lige sige at jeg er stor tilhænger af jeres site, og synes det er et fantastisk koncept :)

Jonas

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)