Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det lykkedes os NÆSTEN at snyde Ekstra Bladet

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Højbjerg
Tilmeldt 21. Aug 11
Indlæg ialt: 163
Fra  YouMe Shopping Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:

Det kan jeg simpelthen ikke tro. Om der er tale om 1. April, eller d. 23 August, så vil jeg stadig mene det er vildledende, eller direkte falsk markedsføring? Og om i ved slutproduktet skriver der er tale om en aprilsnar mener jeg ikke gør det mere lovligt? Vil du ikke forklare mig hvordan det kan være lovligt at markedsføre på denne måde? 

Vil lige sige at jeg er stor tilhænger af jeres site, og synes det er et fantastisk koncept :)

Jonas

Tak for de rosende ord først og fremmest :-)

Nu har vi jo aldrig lavet markedsføring af dette tilbud - hverken via tv-reklamer, bannerreklamer eller lignende. Vi har udsendt en humoristisk ment pressemeddelelse, hvoraf det i øvrigt fremgik, hvis man nærlæste den, at der var tale om en and. 

Det er korrekt, at ifølge ifølge Markedsføringsloven § 3 skal varens kvalitet og egenskaber svare til angivelserne i reklamen. Men derfra så til at sige, at vores pressemeddelelse var ulovlig, der er vist et stykke :-)

Bedste hilsner fra Jonathan Løw
Team-Leader hos Kaospiloterne.

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 13:38

Når okay :) Så vil jeg gerne give et tillykke med PR Yes

- Alexander Baandrup Larsen

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 14:44

Jonathan Løw:
Det er korrekt, at ifølge ifølge Markedsføringsloven § 3 skal varens kvalitet og egenskaber svare til angivelserne i reklamen. Men derfra så til at sige, at vores pressemeddelelse var ulovlig, der er vist et stykke :-)

Nu tænker jeg også mere på ting som:

"Der må heller ikke anvendes fremgangsmåder eller forretningsmetoder, som kan være vildledende eller utilbørlige/urimelige over for forbrugere og andre erhvervsdrivende.

Markedsføringen skal i det hele taget være korrekt, hæderlig og sandfærdig, og de erhvervsdrivende skal optræde loyalt og ærligt."

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)