Jeg prøver faktisk hjælpe dig kære ven, prøver fortælle dig at du skal klappe hesten og finde ud af hvad du vil. Det kan blive som Peter og ulven ellers og det ville jo være synd hvis du har gå på mod og en masse idéer. Jeg har bare set dine indlæg og du væver fra den ene yderlighed til den anden, prøv lige stop op og føl efter en gang : Igår en salon hvor du vil lave botox behandlinger, idag en webshop med en masse vare. Jeg ønsker naturligvis ikke ødelægge noget for dig eller andre, men du skal også tænke på hver gang du smider et indlæg om nu vil du dit og dat, sætter du en masse i gang hos andre og snart vil ingen besvarer dine indlæg og det ville da være en skam når du nu fandt den helt rigtige idé. Husk tomme tønder buldre mest. Jeg ser du har nogle indlæg om webshop og jeg vil personligt gerne give dig lidt undervisning gratis i hvordan sådan en fungere, samt hvad det kræver af tid for at drive sådan en ; hvis du til gengæld lover mig overveje dit næste projekt grundigt tak. Jeg ville ha skrevet dette til dig i en PM, men du tillader ikke PM eller også er det fordi du ikke er PLUS medlem du ikke kan modtage. Mvh og held og lykke med dine projekter HH |
Angrybird:Jeg anbefaler Rasmus GetaShop!
vh AB
Tak for det