Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på lækker webside

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg ønsker og indhente tilbud på en webshop jeg gerne vil starte op.

Den skal være lækker, indbydende, nem og overskue både for brugerne/kunderne men også for mig.

Jeg har en ide til hvordan den skal se ud.

Det er en hjemmeside hvor der bliver solgt lidt af hvert, så jeg skal bare selv kunne indsætte kategorier m.m.

Andet i skal vide for at kunne hjælpe mig?

Det er vigtig for mig at siden ser prof ud, og jeg vil gerne betale for noget lækkert og se på, og arbejde i.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 15:51

Hejsa

Vi kan levere en køreklar webshop baseret på systemet Magento til 14.995,-. Prisen er inkl. unikt design (med 2-3 forskellige design udkast) samt hosting og betalingsgateway hele første år.

Se mere om vores service her: http://getashop.dk

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 16:04

Hej Simka

Jeg kommer fra bulldesign som er et grafisk firma og webbureau. Vi kan hjælpe dig med at lave din helt perfekte webshop i prestashop som er et brugervenligt og nemt system.

Vi kan lave din webshop for kr 1695kr,-
Det du får med på din webshop:

- Prestashop Installation

- Professionelt og køreklart tema

- Redigeringer i temaet

- Professionelt logodesign

-  3 startside bannere

- Evt. addons som kan integrere din side.

- Livechat

Kontakt mig på skype, Amino (PM) eller mail hvis det er noget du er interesseret i.

vh BULLDESIGN.dk
bulldesign.dk
info@bulldesign.dk

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 16:46

Hej Simka. 

Dejligt at høre du lægger vægt på design delen, og samtid også et lækkert system at arbejde i. Jeg vil gerne tilbyde dig at kigge nærmere på vores hostet shopsystem, hvor brugervenlighed er i højsædet. Alle menuer og sider i administrationen, er bygget op for med tanken om at spare tid for øje. Og så gør det jo ikke noget at systemet man arbejder i, også ser ret så lækkert ud. 

Jeg vil meget gerne tage en nærmere snak med dig omkring dine behov, samt design ønsker. Hvis du går meget op i designet er det måske ikke ikke den rigtige vej at gå med en købt template. Det er dog en altid en mulighed, man skal huske, da der oftest er stor forskel på prisen.

Vi tilbyder shop løsninger fra 149,- om måneden incl. hosting, og så har vi ellers nogle forskellige pakker alt efter behov. Vi kan også skræddersy en løsning der passer præcist til dine hehov om ønsker, da systemet er modul opbygget, sådan du kan til og fravælge imellem de mange funktioner og apps der tilbydes. 

Vi driver selv til dagligt flere webshops, med stor success, så vi ved også en masse om online-markedsføring, logistik, billeder og meget andet, hvis du har brug for noget sparring. :)

Du kan læse mere vores lille bureau for webshops på dreamabout.dk 

Venligst

Simon Falentin Olesen
21400042 - Simon@dreamabout.dk 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg anbefaler Rasmus GetaShop!

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Odense C
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Devilfish Media Skrevet kl. 18:01

Hej Simka

Jeg kan tilbyde en professionel Magento webshop.

Pris 1.999 kroner.

Indeholder:

• Installation /opsætning.
  • Opsætning af betalings gateway
  • Professionelt design
  • Logo design
  • Live Chat integration
  • Udkast til en Facebook side
  • 1 års support
Jeg kan kontaktes på mikael@devilfish.dk hvis det skulle have interesse eller du ønsker referencer :)
Med venlig hilsen Mikael
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 18:25

jeg glemte at sige, at du kan få 10% rabat hos unoeuro.com.

Vi har valgt at samarbejde med UNOEURO som giver dig 10% rabat hvis du køber et domain fra dem, hvis du skal lave en webshop hos os. Vi har valgt UNOEURO Webhosting da de tilbyder utrolige hurtige domains - og vi vil gerne have at kunden ikke skal vente på at loade din side. Derfor - UNOEURO!

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Simka.

Jeg syntes det er super du i dag vil åbne en web-shop, igår var det en skønheds salon hvor du selv ville injekte botox http://www.amino.dk/forums/t/157705.aspx?PageIndex=1,

samt du ville låne en PLUS profil http://www.amino.dk/forums/t/157741.aspx

Jeg behøver ikke nævne import fra Kina, babyudstyr osv osv vel..??

Nu ser jeg at du i dag vil lave denne shop, i øvrigt stadig uden PLUS profil enten er du fuldstændig snot forvirret eller også er du en af dem der syntes det er skide skægt spilde folks tid med dumme indlæg, en ting er sikkert : jeg "byder" ikke på denne "opgave" 

Hvis jeg tager fejl, bør du når du kommer med indlæg lige klappe hesten og trælle vejret inden du "spammer" med disse indlæg, sæt dig ned, tænk dig lidt om hvad det egentlig du vil så du ikke spilder disse venlige mennesker som også her har tilbudt deres service - det er trods alt deres levebrød du smuldre. 

Mvh

HH

Tilmeldt 8. Mar 10
Skrevet kl. 20:06

Du må da meget undskylde at man har en masse ideer og man ikke helt er afklaret med hvad man vil. Man har vel lov og undersøge sine muligheder, og vil du da være så venlig og gå pænt udenom mit indlæg når du intet godt at bidrage med kan!

Du kan tænke dit mester, men lad vær og ødelæg mit indlæg tak!

Tilmeldt 8. Mar 10
Skrevet kl. 20:08

Hej Simon.

Det lyder vældig interessant, jeg vil rigtig gerne høre mere, du må meget gerne sende mig en pm.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)