Hej alle aminoer Jeg søger lidt hjælp, da jeg er havnet i en situation, hvor jeg ikke længere selv ved hvad jeg skal gøre :-/ Mit problem er at jeg har købt en cykel hos en cykelforhandler i Esbjerg, som jeg ikke er tilfreds med. Jeg købte en MKB Cheyenne 2012 model til 5.199 kr og jeg tænkte at det var et godt køb, da jeg godt kan lide at bruge penge på det jeg elsker. Men da jeg så kørte på min cykel de første par gange, kunne jeg mærke at der var noget galt med cyklen, da den ligesom gav nogle "stød" i forgaflen og bagi, og jeg sendte derefter cyklen ind igen til tjek. Der er nu gået lidt over 2 måneder, hvor jeg har skrevet frem og tilbage med cykelhandleren og de vil nu simpelthen ikke gøre mere for min cykel, selvom cyklen ikke var 100 % iorden da jeg købte den. Så hvad skal jeg gøre? Jeg håber I kan hjælpe mig. Jeg er virkelig frustreret :-/ |
Har du prøvet at lade en anden køre på din cykel, for at se hvad vedkommende fornemmer?
Hermed ikke sagt at jeg tror du fornemmer forkert, men mere for at af/bekræfte om cyklen kører tosset.
Hvis vedkommende er enig med dig i at cyklen er for dårlig, kan du jo gå samme vej m.h.t. forbrugerklager, som med alle andre varer.
Pøjpøj med det