Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2 hjemmesider sælges! billigt

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære aminoer

Da jeg har valgt at fokuserer på nogle få projekter i stedet for at 1000, har jeg valgt at sælge ud af dem jeg ikke har tid til.

I første omgang er der kun tale om 2 sider, men der kommer med garanti flere :), jeg er først ved at rydde op nu!

Fælles for begge sider kan jeg sige at de er sat op i wordpress, og billederne der er anvendt er købt hos www.Colourbox.dk

Ens for alle mine projekter er at det var udelukkende været for hyggens skyld jeg har lavet, dem og ikke for at tjene penge. Derfor er der desværre tal på besøgende, og ej heller ikke indtjening sjovt nok fordi der ikke har været nogen :)

de to sider der er til salg er:

http://jagtture.dk/

Pris 1500 kr

og

http://123camping.dk/

Pris 1200 kr. 

Få begge for 2500 kr.

Du får selvfølgelig domænet, selve siden, og de artikler der nu fremgår.

Da jeg bare skal af med projekterne er prisen også rimelig lav i forhold til hvad man skal skrive for at få skrevet artiklerne, og sat en wp blog og samt den smule grafik der er lavet.

Der er tale om personlig handel.

Når handlen er afsluttet og pengene er gået ind, så sender jeg en fil med hele siden pr mail samt overfører domænet.  

Først til mølle princippet.

Thomas 

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Skrevet kl. 19:45

Folk er selvfølgelig velkommen til at smide et bud i pm :). 

Ørts 

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 19:47

tak det var godt nok flinkt af dig

Billige seo pakker

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Skrevet kl. 20:30

Hmm, hvad var meningen med den kommentar :)?

Jeg fortæller blot prisen ikke er fast.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 20:40

Ørts:

Ens for alle mine projekter er at det var udelukkende været for hyggens skyld jeg har lavet, dem og ikke for at tjene penge. Derfor er der desværre tal på besøgende, og ej heller ikke indtjening sjovt nok fordi der ikke har været nogen :)

de to sider der er til salg er:

http://jagtture.dk/

Pris 1500 kr

og

http://123camping.dk/

Pris 1200 kr. 

Få begge for 2500 kr.

tror lige du skal komme ned på jorden, du siger selv de ikke er noget værd inddirekte!

hvorfor skal vi så betale dig den ønskede pris når du ikke har nogle besøgende eller omsætning??

hvis du gerne vil af med dem, kan du jo prøve websitetrader.dk, men fælles for dem der ikke er solgt er at de er enten værdiløse eller er ramt helt forbi, enkelte er tilgengæld så dyre at de fleste ikke kan smide 40.000kr :)

hvis du får en 100kr, skal du være glad, og så sørg for at planlægge dit næste projekt ordentligt så du ikke arbejder forgæves og kan bruge tiden optimalt med en hjemmeside, der er optimeret til det marked du vil tjene penge på og der rent faktisk er efterspørgsel på det du tilbyder.

held og lykke med salget :)

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Skrevet kl. 20:48

Hvor skal jeg falde ned fra :)?

Er 1200 kr. meget for en hjemmeside?

Når man tænker på at der er betalt for opsætning af wp, samt bannere. Derudover er alle artikler købt hos skribenter.

Min konklusion er at 1200 kr ikke er meget :),

Mvh Thomas  

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Skrevet kl. 20:49

jeg har solgt 3 projekter igennem websitetrader.dk :) 

Som jeg skrev, var prisen ikke fast.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 20:49

Der har vel været nogle udgifter til opsætning og artikler :) Derudover kan domænerne i sig selv jo også have en vis værdi.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 21:06
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 6 person

Ørts:

Hvor skal jeg falde ned fra :)?

Er 1200 kr. meget for en hjemmeside?

Når man tænker på at der er betalt for opsætning af wp, samt bannere. Derudover er alle artikler købt hos skribenter.

Min konklusion er at 1200 kr ikke er meget :),

Mvh Thomas  

At du har haft nogle startudgifter til en side hvor projektet er slået fejl og udgangspunktet er helt forkert skal vel ikke belønnes? At du ikke har formået at skrive indhold selv og derfor har betalt dig fra det, samt ikke opnået succes, giver da ikke siden den værdi!

hvad forhindrer mig i at downloade et gratis wordpress theme og skrive den samme ordlyd i 5-6 menuer, næsten maget til dit? det er ikke svært og har derfor ikke den værdi du tilskriver det.

hvis du havde en af delene: trafik, gode positioner i google, meget indhold, unik opsætning osv ville man kunne prissætte ud fra det.

du er fejlet med noget bras i mine øjne og det er ikke mere end en flad 100 værd.

hvorfor tror folk altid deres side er guld værd? hvis virksomheden ikke laver omsætning er den da ikke noget værd andet end de materielle ting som man kan videresælge. I dit tilfælde er det et domæne og et webhotel, og desværre for dig tekst og banner du har betalt dig til som andre kan lave gratis med et snuptag.

hvis du får 1200 og 2400 kr for den syntes jeg andre er blevet snydt og det syntes jeg ikke jeg kan sidde overhørigt for mine med aminoer!

vh Thomas

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra København
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 21:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Thomas Clausen:

tror lige du skal komme ned på jorden, du siger selv de ikke er noget værd inddirekte!

hvorfor skal vi så betale dig den ønskede pris når du ikke har nogle besøgende eller omsætning??

hvis du gerne vil af med dem, kan du jo prøve websitetrader.dk, men fælles for dem der ikke er solgt er at de er enten værdiløse eller er ramt helt forbi, enkelte er tilgengæld så dyre at de fleste ikke kan smide 40.000kr :)

hvis du får en 100kr, skal du være glad, og så sørg for at planlægge dit næste projekt ordentligt så du ikke arbejder forgæves og kan bruge tiden optimalt med en hjemmeside, der er optimeret til det marked du vil tjene penge på og der rent faktisk er efterspørgsel på det du tilbyder.

held og lykke med salget :)

Thomas, det lyder som om du har fået benene forkert ud af sengen i morges. Lad dog manden sælge sine projekter til den pris han mener de er værd, og hvis du desuden ikke har nogen interesse i at købe dem, hvorfor i alverden skriver du så overhovedet herinde ? 

Og hvad folk sælger sine domæner/projekter til på websitetrader.dk er vel dig underordnet ? 

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)