Hej kære aminoer Pris 1500 kr Pris 1200 kr. Få begge for 2500 kr.
|
Folk er selvfølgelig velkommen til at smide et bud i pm :).
Ørts
Hej kære aminoer Pris 1500 kr Pris 1200 kr. Få begge for 2500 kr.
|
Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!
tror lige du skal komme ned på jorden, du siger selv de ikke er noget værd inddirekte! hvorfor skal vi så betale dig den ønskede pris når du ikke har nogle besøgende eller omsætning?? hvis du gerne vil af med dem, kan du jo prøve websitetrader.dk, men fælles for dem der ikke er solgt er at de er enten værdiløse eller er ramt helt forbi, enkelte er tilgengæld så dyre at de fleste ikke kan smide 40.000kr :) hvis du får en 100kr, skal du være glad, og så sørg for at planlægge dit næste projekt ordentligt så du ikke arbejder forgæves og kan bruge tiden optimalt med en hjemmeside, der er optimeret til det marked du vil tjene penge på og der rent faktisk er efterspørgsel på det du tilbyder. held og lykke med salget :) |
Watches inspired by fighter jets
Hvor skal jeg falde ned fra :)? Er 1200 kr. meget for en hjemmeside? |
Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!
Der har vel været nogle udgifter til opsætning og artikler :) Derudover kan domænerne i sig selv jo også have en vis værdi. |
Mvh., Elias Sørensen
Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)
At du har haft nogle startudgifter til en side hvor projektet er slået fejl og udgangspunktet er helt forkert skal vel ikke belønnes? At du ikke har formået at skrive indhold selv og derfor har betalt dig fra det, samt ikke opnået succes, giver da ikke siden den værdi! hvad forhindrer mig i at downloade et gratis wordpress theme og skrive den samme ordlyd i 5-6 menuer, næsten maget til dit? det er ikke svært og har derfor ikke den værdi du tilskriver det. hvis du havde en af delene: trafik, gode positioner i google, meget indhold, unik opsætning osv ville man kunne prissætte ud fra det. du er fejlet med noget bras i mine øjne og det er ikke mere end en flad 100 værd. hvorfor tror folk altid deres side er guld værd? hvis virksomheden ikke laver omsætning er den da ikke noget værd andet end de materielle ting som man kan videresælge. I dit tilfælde er det et domæne og et webhotel, og desværre for dig tekst og banner du har betalt dig til som andre kan lave gratis med et snuptag. hvis du får 1200 og 2400 kr for den syntes jeg andre er blevet snydt og det syntes jeg ikke jeg kan sidde overhørigt for mine med aminoer! vh Thomas |
Watches inspired by fighter jets
Thomas, det lyder som om du har fået benene forkert ud af sengen i morges. Lad dog manden sælge sine projekter til den pris han mener de er værd, og hvis du desuden ikke har nogen interesse i at købe dem, hvorfor i alverden skriver du så overhovedet herinde ? Og hvad folk sælger sine domæner/projekter til på websitetrader.dk er vel dig underordnet ?
|