Da jeg færdiggøre grundforløbet som "Data- og kommunikationsuddannelsen" d. 25/05, og endnu ikke har fundet læreplads har jeg overvejet endelig at tage springet og starte selvstændigt (som jeg længe har ville), og se om det er noget der kan komme til at rende rundt. Jeg har i længe ville starte selvstændig, men ikke har haft overskud til at påbegynde, da jeg har været studerende og HAR haft lidt problemer med økonomien, og derfor haft flere jobs. Jeg vil utrolig gerne starte en lokal it-virksomhed op, og sælge nogle få produkter til at starte med, og udvikle hjemmesider til de andre lokale virksomheder, og senere hen måske hoste webhoteller m.m. Mit første spørgsmål er så omkring navnet: Jeg har selv haft i tankerne at kalde det: ”Niluan” (Ni=Nikolaj lu=Lund an=Andreasen), men umiddelbart virker det ikke som et navn som folk vil huske, og heller ikke så nemt at udtale. Hvad synes i? I er velkommen til at komme med nogle bedre ideer, og måske forklare hvorfor i ikke synes ”Niluan” er passende. Mit andet spørgsmål, leverandør:
Håber i forstår mine spørgsmål, og mit indlæg. |
Hej Nikolaj,
Den med navnet springer jeg lige over - det er der vist andre der er bedre til.
Mht. leverandører, så prøv evt. med Actebis og Tech Data, så skulle du være dækket nogenlunde ind.
dbh
Kenneth