Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

lokalt it-virksomhed.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke, hvem du er bange for at blive forvekslet med mht. at have niko med i navnet? Jeg brainstormer lige lidt igen :) nikan.dk, nikandata.dk, nikan-data.dk, nikan-it.dk, nikanweb.dk, nikan-itogweb.dk - bare for at få tankerne i andre retninger ...... eller måske andreasens-itservice.dk eller lunddata.dk, lund-data.dk ... Personligt synes jeg ikke rigtigt, at niluan.dk siger noget - hmm niluan-data.dk :)

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Fra Odense N
Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 21:40

kitt:

Nu ved jeg ikke, hvem du er bange for at blive forvekslet med mht. at have niko med i navnet? Jeg brainstormer lige lidt igen :) nikan.dk, nikandata.dk, nikan-data.dk, nikan-it.dk, nikanweb.dk, nikan-itogweb.dk - bare for at få tankerne i andre retninger ...... eller måske andreasens-itservice.dk eller lunddata.dk, lund-data.dk ... Personligt synes jeg ikke rigtigt, at niluan.dk siger noget - hmm niluan-data.dk :)

Bare sådan generelt, synes der er mange virksomheder med ordet "niko" blandt deres navn.

I stedet for "Nikan Tech" ville "Nilan Tech" ikke lyde bedre?

Venlig hilsen/best regards:
Niluan - Nikolaj Lund Andreasen
Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 11:36

Nilan Tech lyder også godt, synes jeg :)

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Fra Odense N
Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 16:12

kitt:

Nilan Tech lyder også godt, synes jeg :)

Mange tak for dine svar Kitt. :)

Men bare for at få lidt feedback på "Niluan", hvad synes du så om det?

Venlig hilsen/best regards:
Niluan - Nikolaj Lund Andreasen
Side 2 ud af 2 (14 indlæg)