Hvis godkendt revisor kan du måske indbringe klagen for revisornævnet.
Gælder ikke sager om honorar. Alternativt skal man i tilfælde af at der er tale om en godkendt revisor overveje at vinkle den til at være et spørgsmål om god revisionsskik.
/Henrik
Ja, og selv her vil det være tvivlsomt, at Revisornævnet kan behandle sagen, da det skal vedrøre erklæringsopgaver.
Jeg har forudbetalt en revisor for at laver regnskabsår 2009 & 2010 5K pr. år.
Alt er online, jeg bruger saldi som regnskabssystem og han har adgang til skat og netbank(dog kun læse!) der er ikke indberettet en skid
Så for jeg for 14 dage siden brev fra skat om at nu har de sat et estimeret overskud i min virksomhed og de sender en pantefoged på mandag. (og ja jeg mangler også 2011 men det har jeg da heldigvis ikke betalt ham for.)
Så han har ikke lavet det arbejde jeg har betalt ham for
Og så kan i koge suppe på den..især dig Tonny....i er jo så kloge!
Peter - den var letkøbt - Der er ikke nogen som vinder noget med at koge suppe på denne sag. Jeg har forståelse for både din situation og trådstarters. Det er ikke sjovt at SKAT hængende som et krydsermissil i r..... .
Jeg vil foreslå at i stedet mailede sammen om hvordan sagen løses i morgen i relation til at få skudt fristen hos SKAT og tingene kan blive leveret som lovet. Det kan I passende gøre udenom Amino. At løse sagen sammen er langt hurtigere end både politi, advokat og hvad man ellers kan forestille sig.
Hvis jeg vidste hvordan jeg gav point så fik du klart nogen her Peter :).
Men flot at stå frem. og synd med private oplevelse.
Jeg håber i begge når frem til en løsning.
Som jeg ofte siger til folk, "der er 3 sider af sagen, Din, Min og Sandheden" dermed sagt at selv om man enda kender begge sider er det ikke sikkert man stadig kender sandheden ;).
Come on - nu har jeg kigget på profilen og nu kan jeg godt se at revisor melder sig på banen. Jeg troede den havde slået klik for ham.
Øv hvor dårlig stil at hænge revisor ud på denne måde.
Der er bare ting her i livet man ikke kan styre... man kan ikke bare som kunde forsømme sit regnskab i en årrække og så pludselig beslutte sig for at NU skal det være at regnskabet skal være færdigt før kareten bliver forvandlet til et græskar og før skat kommer med fodlænkerne. Jo, man kan prøve - og revisoren kan love at gøre sit bedste. Men det er bare risky business, - og medmindre andet er aftalt er problemet dit.
Hvis revisor ikke er påbegyndt er jeg sikker på at det står dig frit at hente dine bilag u/b og finde en anden leverandør...
Jeg vil foreslå at revisor kontakter en moderator med henblik på at få slettet denne nedsættende tråd.
Jeg kan godt se at det er dårlig stil at hænge folk ud, det beklager jeg og undskylder mange gange herfor. Jeg tror det først (nu slettede indlæg) blev oprettet i arrigskab. Dumme ting bliver sagt og gjort når man er i det stadie. Når det så er sagt så er denne tråd oprettet i neutralitet. Det er Revisor selv der melder sig på banen og begynder at argumentere for sin sag. Jeg syntes det vil værre dårlig stil hvis tråden bliver slettet, man kan i stede fjerne de kommentere der findes ”nedladende”/”dårlige”
@Jørgen vil du købe en ydelse af mig? Jeg sender en faktura på 2 x 5000 som du betaler også ser vi hvornår jeg for tid til at se på opgaven. Jeg lover dig at det bliver hurtigst muligt.... eller om 1. ½ år.
Jeg har stor respekt for at folk vil drive deres virksomhed på bedste mulige måde, men der opstår altid denne type af sager (jeg har dem også selv) og det sker når man forsømmer sine kunder, det kan vist ikke siges mere klart.
Der er sket en forsømmelse af revisor mere er der egentlig ikke i det. Da vil jeg som den forsømte gerne vide mine vidre muligheder.