Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hva gør man når en revisor snyder en?

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra solbjerg
Tilmeldt 19. Feb 10
Indlæg ialt: 116
Fra  Skive AutoPit Skrevet kl. 12:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En af dine muligheder er jo at tage kontakt til personen og forsøge at få en afklaring på tingene. (den er ret åbenlys).

En anden er at kontakte personen, forligge at opgaven ikke er afsluttet til aftalt tid, og at du derfor ser det som kontrakt/aftale brud og vil have dine penge retur, sammen med dine billag og finde en anden til opgaven.

Du kan jo også vælge at kontakte en advokat og lade denne person tage kontakt og kræve penge+billag retur, og undersøge muligheden for erstatning i forbindelse med et evt. tab du måtte lide?...

Det er sådan set de muligheder jeg ser. og personligt ville jeg vælge den første.

Tilmeldt 26. Aug 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:39 | Låst

Jeg har varslet revisor om at jeg kommer d.d. og henter bilag og vil ha' penge retur, så frem der ikke er fortaget noget arbejde. er der lavet arbejder må jeg se på hvad jeg for tilbage. Muligheden for den personlige kontakt ser jeg for værende pace. Når man skal rykke for et stykke arbejde mere end 5 gange (både mail og på telefon) ser jeg ikke meget at bygge på.

Kan man ikke selv rejse et personligt krav i fogedretten og er der nogen der ved hvordan det foregår?

Fra solbjerg
Tilmeldt 19. Feb 10
Indlæg ialt: 116
Fra  Skive AutoPit Skrevet kl. 16:25 | Låst

Vil jeg mene at du kan, altså rejse et krav, men om du får medhold kan jeg jo ikke sige. Men der skal du kontakte retten for vejledning.

Men du skal jo kunne bevise at du har lidt et tab. Og selv da kan det jo være tvivlsomt, da du jo et eller andet sted er skyld i dette da du ikke har indleveret regnskab, til tiden. Med til tiden mener jeg 09 og 10. da det jo er noget tid siden det skulle være afleveret.

ud over det, hvor lang tid har du rykket/hvornår skulle arbejdet være færdigt til?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:29 | Låst

Tæl til 10.

Hvis din revisor fik ændret fristen hos SKAT og afværget fogedbesøget så vil den hurtigste løsning og billigste løsning for dig formentlig være at få arbejdet gjort færdigt af ham.

Alle andre løsninger vil kunne vise sig at være tidskrævende i forhold til at du på den anden side har SKAT som hiver i dig.

Du kan kun sende et eventuelt krav i fogedretten, hvis du har overholdt de sædvanlige krav om rykkere. Hvis revisor ikke er enig skal det først forbi retten. Alt dette tager tid og pludselig kan du få bøvl med dit 2011 regnskab fordi du måske ikke har de rigtige indgangsværdier for de tidligere år.

Bid i det sure æble og få afklaret med din revisor hvordan og hvornår de to regnskaber kan afsluttes. Det er hurtigste, den mest enkle og nok billigste måde af få afsluttet sagen på.

Jeg har stor forståelse for din situation, men du burde i stedet for at rette din vrede mod revisor bruge energien på løsningen af de problemer , som du åbenlyst selv har pt. Her er revisoren på din side.

/Henrik

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:35 | Låst

Slap nu af alle sammen Peter ville aldrig snyde nogen, og han har bare haft nogle problemer, mon ikke det hele løser sig? Slap af det er mandag og solen skinner BeerCool

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:35 | Låst

Kære Thommy....du har åbenbart problemer med ærligheden.

Du har absolut intet varslet....det der fandme løgn!

Thommy..der er ikke sendt en eneste mail til mig????Passer heller ikke, at du skulle have sendt mail!

Tværimod har du eller din ven været i Sønderborg, hvor jeg først flytter ind pr. 15/4/2012.

Via din gode ven og mellemmand er der aftalt, at Jennifer fra Vejle afd.  laver dine ting færdige i løbet

af få dage og langt før 1. maj.

Så du kan slappe helt af.....og lad nu være med at tilsvine mig mere og kontakte mine

foretningspartnere, som absolut intet har med denne sag at gøre. Dette kan ende galt for dig og din

gode ven.

DET ER BARE FULDSTÆNDIG DESPERAT OG UMORALSK HVAD DU OG DIN GODE VEN HAR GJORT!!

Fordi du ved jo selv, at du ikke selv har helt rent mel i posen.

At du har haft bøvl og besvær med pantefogeden(hvor jeg tilbød dig min hjælp) tror jeg bare ikke

på..det er fandme oxo usandt.

Håber at du finder en ny revisor..der kan matche din moral.

Min moral er ihverfald ikke til dette.

MvH

Peter

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 21:05 | Låst

Tråden bliver hermed låst, og de involverede parter må tage resten privat, da der bliver skrevet med store bogstaver, og at det ikke er passende iht. Aminos regler.

Jeg håber på forståelse.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)