En af dine muligheder er jo at tage kontakt til personen og forsøge at få en afklaring på tingene. (den er ret åbenlys). En anden er at kontakte personen, forligge at opgaven ikke er afsluttet til aftalt tid, og at du derfor ser det som kontrakt/aftale brud og vil have dine penge retur, sammen med dine billag og finde en anden til opgaven. Du kan jo også vælge at kontakte en advokat og lade denne person tage kontakt og kræve penge+billag retur, og undersøge muligheden for erstatning i forbindelse med et evt. tab du måtte lide?... Det er sådan set de muligheder jeg ser. og personligt ville jeg vælge den første. |
Jeg har varslet revisor om at jeg kommer d.d. og henter bilag og vil ha' penge retur, så frem der ikke er fortaget noget arbejde. er der lavet arbejder må jeg se på hvad jeg for tilbage. Muligheden for den personlige kontakt ser jeg for værende pace. Når man skal rykke for et stykke arbejde mere end 5 gange (både mail og på telefon) ser jeg ikke meget at bygge på.
Kan man ikke selv rejse et personligt krav i fogedretten og er der nogen der ved hvordan det foregår?