Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger lidt feedback fra jer...

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Er ved at lave en webshop, og mangler lidt hjælp fra jer... ...webshoppen er langt fra færdig, og produkterne kommer hen af vejen. Der er rigtigt meget at lave endnu, og en ting er klart, den skal gøres hurtigere, især gennem den allerførste index-side, hvor man venter et par sekunder for længe :-(

Jeg kunne godt tænkte mig få lidt feedback for selve skeletet, for selve menu punkterne, og hvor man evt kan ændre lidt i rækkefølge på dem ... Baggrunden er i sort hvid, og så er meningen at selve produkterne kommer i faver.

Tager imod ris og ros med et kyshånd Smile

mvh

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:43

alt er lavet i flash så vis vil have besøgene fra google er det en nye hjemmeside selv teksten er skrevet i flash

forsiden hvor skal vælge sprog er også valgt flash men der er hverken billeder eller andet der gør bare lidt derfor flash , man bruger flash til grafik der ikke kan lade sig gør med billeder eller tekst, derved kan man få besøgene fra google ellers skal du have en meget stor konto til adwords vis ønsker besøgene da du nærmeste ved dette valg har valgt du ikke ønsker organiske trafik fra google af

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 22:52

Hej.

Måtte opgive at give min mening om siden da jeg prøver at tilgå den fra min iPhone. Så flash is no go.

Mvh
Michael

Ejer af siden www.risikofrit.dk . En side der tilbyder online konkurrencer til Danskerne

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:56

Hej Mikael :-)

For det første har jeg en webmaster på, så det er ik mig der har lavet den.

Index-siden er i flash, og den skal ændres til en html side, for netop gøre den lidt mere synlig på google, og derefter linke til selve hjemmesiden, som er delvis flash, og delvis wordpress (tror jeg det hedder). Jeg er ik go til hjemmesider, har overladt det til de kloge....er bare interesseret i at få lidt feedback for opbygningen og skeletet af siden. 

mvh

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 23:00

Hej.

Jeg logger på en computere senere og skal nok smide noget feedback du kan bruge.

Mvh
Michael

Ejer af siden www.risikofrit.dk . En side der tilbyder online konkurrencer til Danskerne

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:02

:

Index-siden er i flash, og den skal ændres til en html side, for netop gøre den lidt mere synlig på google, og derefter linke til selve hjemmesiden, som er delvis flash, og delvis wordpress (tror jeg det hedder). Jeg er ik go til hjemmesider, har overladt det til de kloge....er bare interesseret i at få lidt feedback for opbygningen og skeletet af siden. 

mvh

lige nu ligner det meste en ommer alt er jo i flash og hvorfor første lave en side og så bagefter lave en hel ny som jeg forstår på dig , jeg før prøvet index side i flash men der forsvandt bare en masse top placeringer så din webmaster må være noget rigtigt særligt vis kan søgeord optimere en hjemmeside til top placeringer med flash og det også lige frem en eksrem opgave bare få nogenlunde placering vis det ikke ord cykler med papegøje tænder der søgeord optimeres mod så kan der måske komme gode placeringer med ved svære ord bliver det umuligt

desuden kommer alle problemer hvordan skal sidden ses på mobil telefon der er flere og flere der bruger det ,

men vis du haft en side der er ekstremt godt placeret er det ikke sjovt at få en flash man kan miste hele sit økonomiske grundlag og det er ikke sjovt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:15

Strukturen er ok, men... men-men-men!!! Der skal laves meget om.

Det er en flot side, men du har valgt noget, der er smart - FOR smart! Det er Karl-Smart med et godt dansk ord. Alle de bevægelige dele er forfærdelige, fordi de tager læserens opmærksomhed, så man ikke kan koncentrere sig om andet - JEG har svært ved det i hvert fald. Og bedst som jeg kigger på billeder eller læser tekst, ændrer det hele sig. Det er IKKE smart!

For at komme ind på hjemmesiden, skal jeg først vælge sprog. Det er SPILD af ekstra klik! Tag en beslutning og vælg engelsk for brugeren. Så kan vedkommende altid vælge tysk eller fransk på forsiden, bare du sørger for, at der er knapper til det.

Jeg synes, det ser flot ud med de mørke nuancer i sort/hvid, men det er utroligt forvirrende at finde rundt. HOLD BILLEDERNE STILLE!

Når jeg trykker pp Gallery eller Blog, tager det en evighed førend disse sider er klar.

Dit logo er fint, men er for kontrastrigt med hvid på sort baggrund. Prøve at dæmpe den hvide lidt.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:18

Det med mobilen, arbejdes der på. Jeg personligt vil aldrig bruge en mobil telefon, til at købe designer-tøj  med, så hellere en stationær computer, hvor du kan undersøge på stort skærm, hvad du er ved at købe, hvilke størrelser farver osv...Det er ikke meningen, jeg skal ha så mange kunder som muligt, men få trofaste loyale kunder, som går op i kvalitet og design...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:30

Tak Paul, har sat slideshow til at vise lidt langsommere nu :-) Det med sprog har du ret, det bliver kun engelsk, og ingen grund til tre valgmuligheder på index siden, men evt kunne man implementere det på selve wordpress template med en sprog-valg-knap. :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:34

Mikael christiansen:

:

mvh

lige nu ligner det meste en ommer alt er jo i flash og hvorfor første lave en side og så bagefter lave en hel ny som jeg forstår på dig , jeg før prøvet index side i flash men der forsvandt bare en masse top placeringer så din webmaster må være noget rigtigt særligt vis kan søgeord optimere en hjemmeside til top placeringer med flash og det også lige frem en eksrem opgave bare få nogenlunde placering vis det ikke ord cykler med papegøje tænder der søgeord optimeres mod så kan der måske komme gode placeringer med ved svære ord bliver det umuligt

desuden kommer alle problemer hvordan skal sidden ses på mobil telefon der er flere og flere der bruger det ,

men vis du haft en side der er ekstremt godt placeret er det ikke sjovt at få en flash man kan miste hele sit økonomiske grundlag og det er ikke sjovt

index siden (sprog siden ) bliver lavet i html, som jeg har beskrevet, og ikke en flash side!

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)