Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger lidt feedback fra jer...

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

:

Det med mobilen, arbejdes der på. Jeg personligt vil aldrig bruge en mobil telefon, til at købe designer-tøj  med, så hellere en stationær computer, hvor du kan undersøge på stort skærm, hvad du er ved at købe, hvilke størrelser farver osv...Det er ikke meningen, jeg skal ha så mange kunder som muligt, men få trofaste loyale kunder, som går op i kvalitet og design...

bare du ved ulemper ved flash webmaster kan love alt , men men en ting er sikker med så flash som nu kan han lov alt lave indeks filer med mere det bliver harmer svært at få det at lykkes har selv også prøvet det så hopper flash og alle kan ikke se flash det der skal opdateres fleste ting på sin computer for at kunne se din side så sider man på skoler eller biblioteker ja så har man problemer for de opdatere computer ikke tit og mange kan slet ikke se flash og flere har slået youtube.com og ser gerne man mest bruger computer til skrive med derved ikke kan se videoer og derfor er flash problemer også vis vl ses andre steder

desuden jeg har endnu ikke oplevet den webmaster der kan optimere en side der er lavet i din grad i flash så kan han love det ene eller andet ,den kommer ikke lige så højt op vis der var valgt billeder og tekst links sådan er det bare

der kan ske så meget man ikke tænker over men lige så snart du oplever problemer din side ikke ses på biblioteker og skoler , de fleste bliver sure vis webmaster ikke gør en opmærksom på disse problemer og første den dag man ser det med egne øjne forstår man det, men problemet mange webmaster tjekker overhovedet disse steder og mange ved slet ikke sikkert men jeg håber den sidste jeg brugte fik lært noget , for hvor var det ikke sjovt at min side ikke kunne ses alle disse steder og jeg vidste med 100% sikkerhed det mister man kunder på og oveni er de så frække kræve penge for noget som der fjernes en indtjenings grundlag , den gang blev jeg godt nok sur

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:37

:

Mikael christiansen:

:

Hej Mikael :-)

For det første har jeg en webmaster på, så det er ik mig der har lavet den.

Index-siden er i flash, og den skal ændres til en html side, for netop gøre den lidt mere synlig på google, og derefter linke til selve hjemmesiden, som er delvis flash, og delvis wordpress (tror jeg det hedder). Jeg er ik go til hjemmesider, har overladt det til de kloge....er bare interesseret i at få lidt feedback for opbygningen og skeletet af siden. 

mvh

lige nu ligner det meste en ommer alt er jo i flash og hvorfor første lave en side og så bagefter lave en hel ny som jeg forstår på dig , jeg før prøvet index side i flash men der forsvandt bare en masse top placeringer så din webmaster må være noget rigtigt særligt vis kan søgeord optimere en hjemmeside til top placeringer med flash og det også lige frem en eksrem opgave bare få nogenlunde placering vis det ikke ord cykler med papegøje tænder der søgeord optimeres mod så kan der måske komme gode placeringer med ved svære ord bliver det umuligt

desuden kommer alle problemer hvordan skal sidden ses på mobil telefon der er flere og flere der bruger det ,

men vis du haft en side der er ekstremt godt placeret er det ikke sjovt at få en flash man kan miste hele sit økonomiske grundlag og det er ikke sjovt

index siden (sprog siden ) bliver lavet i html, som jeg har beskrevet, og ikke en flash side!

det har jeg forstået med hvad med links og hvad med billeder alle samme bliver det også i flash , det ikke optimalt vis skal se siden og den skal optimeres til google

det er altid svært at optimere en side , når snakken kommer med indeks filer , der skal gøres mere end det for det fungere der skal mere flash laves om til billeder og alle links skal laves i htlm

hvad med de skoler biblioteker der har slået flash fra fordi man ikke må ser video der med mere ,hvordan ser de siden ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Helsingør
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 277
Fra  Gurrelund Skrevet kl. 23:38

Flot side - men lidt for "fimset" til mig

Jeg synes de enkelte sider er for længe om at loade, og så skal du få nogen til at læse korrektur på dit engelsk.

Sproget flyder ikke særligt godt og der er noge grammatiske fejl

/Peter

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:49

Peter Hohnen:

Flot side - men lidt for "fimset" til mig

Jeg synes de enkelte sider er for længe om at loade, og så skal du få nogen til at læse korrektur på dit engelsk.

Sproget flyder ikke særligt godt og der er noge grammatiske fejl

/Peter

Tak Peter :-) Skal se om jeg kan få min britiske tekst forfatter, tjecke en extra omgang for grammatiske fejl :-) men tak for info

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 00:01

Hvad bruger du forsiden til?  For mig virker den som en kunstpause, der for mig virker som tidspilde.

Er siden til en bestemt slags mænd?  Jeg vil gætte på at det ikke bliver mange koner/pigekærester, der kommer til at købe tøjgaver til deres mand her på din side. Er det med vilje?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:14

Hej Lone

Forsiden var ment som en slags intro til hjemmesiden, en appetit vækker, feks, en kort reklamefilm om undertøj/smykker, og mulighed for at skippe direkt over til web-shop, hvis man ik gad se reklamen.

Siden er skrevet på engelsk, fordi, jeg ikke satser på det danske marked, men især udenlandske markede. Jeg synes, undertøj til mænd er mega kedelige, og træt af se på Calvin Klein, or Bjorn Borg, så hvorfor ik lave noget der er fedt, hvor man gør lidt ud af pasformen, og får løftet de rigtie steder, på den "naturlige måde", og gøre mændende lidt mere sexet se på....Hvorfor er det kun pigerne, der skal ha løftet formerne de rigtige steder..:-P

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 00:18

Det var nu ikke det med løft jeg tænkte på - men noget helt andet, som jeg ikke vil grave mere i :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 04:51

Lone Ginnerup:

Det var nu ikke det med løft jeg tænkte på - men noget helt andet, som jeg ikke vil grave mere i :)

jo grav endelig dybere :-)

tøjet er tænkt for de mænd (metroseksuelle), som går op i kvalitet, pasform og et mere unikt enkelt design, for at skille sig lidt ud fra mainstream,... håber det var svar nok :-) Men det er nu ikke helt emnet drejer sig om :-) 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)