Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du starte webshop?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Mar 12
Indlæg ialt: 47
Fra  importKina Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften aminoer.

Vi har her for nyligt startet ImportKina, fordi vi ved hvor svært at det er og finde en leverandør som ny startet. 

Hvad kan vi tilbyde dig? Hvis du er ved at starte en webshop og du ikke kan finde en leverandør, så kontakter du os. Vi har nogle kantakter i Kina som der gør det muligt for os at importere næsten alt. 

Så i kontakter os, og vi finder ud af om vi kan hjælpe jer inden for 8 dage efter i har kontaktet os. Og derefter sender vi jer nogle priser. Så forhandler vi så om hvor stort jeg parti skal være, og i betaler den ene halv del af prisen imens i venter på jeres parti og den anden når jeg parti er kommet

Med venlig hilsen

ImportKina

Tilmeldt 29. Mar 12
Indlæg ialt: 47
Fra  importKina Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 8. Mar 12
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du må præsentere din virksomhed lidt nærmere hvis du venter seriøse henvendelser..

Hvem er i?
Hvad er jeres baggrund?
Hvor lang tids erfaring har i?
Referencer?

Evt en link til jeres hjemmeside..

Fra København
Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 77
Fra  eAcces Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt initiativ! Vil gerne kontaktes over en PM her på sitet med nogle flere oplysninger fra jer, lidt som ovenstående skriver :)

Mvh Niclas Jacoben 

Tilmeldt 29. Mar 12
Indlæg ialt: 47
Fra  importKina Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er gjord :)

Tilmeldt 29. Mar 12
Indlæg ialt: 47
Fra  importKina Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der virkelig ikke flere unge der vil starte deres egen webshop mere? Smile

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Du ville nok kunne forvente en del mere indlæg fra seriøse folk, hvis du skriver de informationer som IdeTripper beder om længere oppe i tråden.

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
kan du skaffe mig nogle flotte bælter?

Kontakt mig på pm.

Tilmeldt 29. Mar 12
Indlæg ialt: 47
Fra  importKina Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er 3 unge gutter som står bag ImportKina

Christian på 15. Står for at holde kontakter i Kina vedlige 

Mads på 13. Står for salg og lager

Pelle på 21. som står for at alt går efter bogen, og laver regnskab.

Hvorfor startede vi?

Det startede med at Christian og Mads begyndte at snakke sammen, de arbejde langt tid på at få bygget nogle gode kontakter op i Kina.

Og så blev de enige om at de skulle importere for webshopper og andre virksomheder.

Så fik de snakker med Pelle som også er med i det nu.

Vi er ikke helt færdige med hjemmesiden og med at for oprettet os de forskællige steder men det bliver vi snart

Tilmeldt 8. Mar 12
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som om at i ikke har fået styr på det hele, og er for tidligt begyndt at søge kunder.

I har ikke noget at præsentere mht jeres virksomhed, ide, ansatte mv.. Ikke engang en hjemmeside som er en must for en seriøs virksomhed nu til dags..

Jeg synes at i skal arbejde lidt mere jeres projekt. Få styr på det hele før i kaster jer ud for at søge kunder.. Det vil skabe utroværdighed og utryghed hos dem som henvender jer til jer, hvis i ikke kunne svare på 3 af de 5 spørgsmål som kunderne kommer med.. Hermed vil de gå tabt, og vil muligvis aldrig vende tilbage..

Så fuldfør projektet fra start til slut..

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)