Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

trustpilot ?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

trustpilot er ikek meget for at svare paa ens spoergsmaal saa jeg prover her.

jeg har oprette mig som bruger og kan se at nogen virksomheder skal man indtaste ordresummer for at kommentere andre der kan bare skrive uden ordrenummer.

Hvad goer forskellen paa det?

Hvis jeg har en side som ikke er paa trustpilot hvordan opretter jeg den saa som bruger? Kan ikek se det nogen steder paa siden. Altsaa hvis jeg jar kobt hos XXX.com og gerne vil rose dem

kan jeg saa indesend / oprette XXX.com hos trustpilot?

takker

anders

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 22:15

Hej Anders,

Er enig i service.. Det priotere de ikke ret højt :-)

Jeg er ikke 100 % sikker men det er formentlig fordi nogle af de shops du har kigget på har en "pro" bruger ved trustpilot og så bliver anmeldelsers tracket fra ordre.

Angående domæne, som ikke er ved trustpilot er det formentlig fordi du netop har købt det? Kan forstille mig der går lidt tid før Trustpilot registrere domænet.

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Aalborg Sø.
Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 97
Fra  JS Udlejning Skrevet kl. 18:50

Forskellen ligger i at det er en verificeret kunde som skriver bedømmelsen, det vil sige du kan ikke skrive en bedømmelsen hos en given butik/shop uden at have købt noget først.

Jeg synes det mest bliver brugt at virksomheder som har problemer med at overholden spillets regler, f.eks. valgte T-Hansen at bruge verificeret kundecheck efter de blev opdaget i det med ulovligt fyrværkeri.
De brugte det til at fjerne alle de dårlige kommentarer hvor alm. brugere kommenterede på deres "ups"

Bmi beregner
Webiq.dk - Pagerank Checker

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:46

koster pro bruger ikke kroner jeg leder en del rundt på deres side , jeg kan ikke se nogle pris lister omkring pro bruger på trustpilot.dk

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg Sø.
Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 97
Fra  JS Udlejning Skrevet kl. 21:53

Jo det koster et eller andet,men de oplyser det ikke på hjemmesiden, ganske tåbeligt...
http://www.trustpilot.dk/Business/Plans

Jeg ville tro man ønskede at oplyse mulige kunder om ens priser, men det er måske bare mig.... ;)

Bmi beregner
Webiq.dk - Pagerank Checker

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 22:13

Det skyldes at de lader unikke tilbud til hver kunde, der melder sig til deres prøveperiode. Jeg har selv været igennem møllen, og fik et tilbud på cirka 400/måned som iværksætter med "den lille pakke". Tilbuddet er mere relevant for webshops, så jeg sagde personligt nej til tilbuddet.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 22:22

Det koste vidst som standard 9600,- årligt og så får alle nye pro brugere halv pris første år.. Det sagde de i hvert fald til mig i telefonen

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 22:26

Hos mig sagde de at det kostede 800. Men da jeg har en lille virksomhed gav de mig et iværksætter tilbud på 400kr,-

Men jeg synes ikke det er pengene værd og derfor har jeg bare Trustpilot Standard.

Men må man godt lave sit eget billede hvor der står noget og trustpilots logo, og derefter linke det til sin trustpilot side.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 22:27

Tak for jeres svar :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:30

Jimmy Sigenstrøm:

Jo det koster et eller andet,men de oplyser det ikke på hjemmesiden, ganske tåbeligt...
http://www.trustpilot.dk/Business/Plans

Jeg ville tro man ønskede at oplyse mulige kunder om ens priser, men det er måske bare mig.... ;)

Der er nok mange grundene vis det er korrekt det koster kroner de vil skjule over for folk man kan købe sig til anmelders men det er reelt penge opkrævning vis det er korrekt så kan man ikke bruge trustpilot.dk til noget som helst ,

Er det sandt eller falsk de har en betalene ordning de skjuler , det er jeg meget nysgerrige i at finde ud ad, hvem har trustpilot.dk ?

Det har en del gange trustpilot.dk været oppe at vende her på amino.dk seo folk modstander grundet det fjerner meget af ens seo fra sin egen siden , andre går ikke i samme grad op i seo http://www.amino.dk/forums/t/62104.aspx

jeg vil dog gerne høre om andre mener det er korrekt man skal betale for en Business/Plans for man linker jo til dem så de får mere værdi retur desuden skriver folk der i stedet for ens side så de fjerner noget seo værdi fra min hjemmeside , man kunne jo lave et forum hos en selv det ville give større troværdighed på egen side , for man kunne kræve mere på egen side , end de gør på trustpilot.dk med billeder adresse aldre i profiler  og folk der debattere korrekt jeg kan fjerne dårligt på mit forum  med det kan man også på trustpilot.dk vis de ikke har faktura

puha det lyder mystisk med de spredte priser , måske vurdere telefon sælger sag fra sag om hvor meget du vil give godt jeg er reklame beskyttet så slipper jeg for de trættende op kald

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)