Hej alle aminoer Må i først og fremmest må I alle have en god påske. Jeg søger restpartier. Alt kan bruges. Så hvis du ligger inde med et restparti, er jeg villig til, at købe det. Med venlig hilsen Abdalla |
Søger restpartier! Alt kan bruges!
|

Hej Mener du at alt kan bruges? vh |
Hvorfor købe restparti når du kan købe dit eget nye hjem fra Kina? :) |
Hej Abdalla Nu ved jeg godt at du søger folk med restpartier, men jeg vil gerne hjælpe dig med at komme af med dem igen. Vi skal til at starte en ny virksomhed hvor vi markedsføre andre virksomheders vare, vi kan nå ud til ca 500.000 mulige kunder igennem vores nyhedsmail kun i Stor Københavns område, som vi sender ud hver anden dag. på åbnings dagen (ca. d.1 maj) starter vi med en tv reklame, hvor vi tager 4 af vores kunders firma logo med i reklamen hvis vi vurdere at det kan sælge igennem vores webshop. Så lyder det noget for dig kan du jo ringe til mig på 71 99 43 43 |
Hej Lallu Jeg har prøvet, at ringe i dag, men du tog ikke telefonen. Med venlig hilsen Abdalla Al-ayrot |
Hej igen Jeg nåede ikke lige at tage den. Du lade på da jeg tog den. Men ring igen til mig eller send mig en sms med dit nummer på 81 73 99 02 |
Hej abdalle, |
Mvh. Kristian Kongstad Holm
www.about.me/holm