Jeg takker mange mange gange for dit svar det var lige så et jeg skulle have , jeg tror du den korrekt til min opgave okay valgte alt for billigt sidste gang , det ved jeg nu udmærkst godt så det har været nogle hårde lære penge men i det mindste ikke så mange , men vil da gerne betale mere for en der kan finde ud ad tingene vejlede mig bedste muligt . Jeg roser også da alt det andet er gået godt og jeg er yderste tilfreds med den person men vi er raget uklare med prestashop derfor søger jeg hjælp her, derfor lært vigtigt vælge en ekspert på et punkt og lade den der bedste til det lave det , man kan sjældent lave i livet første gang man laver noget der er bare lidt tæt ved det perfekte altså en der har lavet flere prestashop har mere erfaring end en der har lavet en , så erfaring er vigtigt for mig ellers skal man have meget meget meget tålmodighed og være tilfreds med at man kun skal sige måske brugte lidt penge , men den kunne ikke finde ud ad første og det har jeg lært , derfor har det skaffet mig en god viden om mine ønsker og nu ved jeg bedre hvad jeg ønsker mig Jeg er ikke vred på nuværende det er jo første prestashop og erfaring bliver vi alle rigere af , derfor søger jeg også en løsning , måske skulle jeg have valgt en mere sikker løsning altså dig , men nu var tilbudte billigste og jeg troet meget på løsning også kunne udføres perfekt der , men okay jeg skal ikke vælge altid billigste det er også min fejl og derfor tilbyder jeg også mere i denne her om gang je skrev fordi det var gået galt og jo som læser har jeg dummet mig og jo sætter måske for store krav især når man tænker på prisen i tilbudt den gav og erfaring , jeg ved fuldt ud der ligger stor del af min fejl Den bliver god nok, ,jeg arbejdet med min wordpress side stripdanmark jo har også valgt for billigt et par gange der og ikke lavet god nok kontrakt , men til sidste valgte jeg en af amino.dk bedste webmaster til wordpress som er ktj-media.dk den skulle jeg nok have valgt fra start af til min wordpress side , men man skal ikke altid går efter billige , men nu må jeg skrue op for den erfaring den har omkring prestashop og viden bagved og derved finde en der kan løse min opgave , du får i hvert fald 5 stjerner her fra
|
Find ud af, hvad du vil helt konkret - og hvad du vil betale for dette. Jeg vil ikke kigge 20-30 moduler igennem blot fordi, du finder dem muligvis interessante. Skriv en samlet liste over de ting du ønsker (og altså ikke en liste med ting, der kunne være interessante at kigge på - med mindre du vil betale for min tid til at undersøge dem nærmere- - du kender min timepris).
Send derefter en liste over de ting, du gerne vil have rettet, inkl. de moduler du ønsker implementeret, og jeg sender en pris retur sammen med horisont for levering. Bemærk, at jeg kræver forudbetaling for en del af mit arbejde.