Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meebox har 2-års fødselsdag - fejres med masser gode tilbud :-)

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

super tilbud må jeg sige der er på siden

kan man forlænge nu webhotel og få denne rabat som ellers første skulle betales om lang tid .

Jeg synes det er simpelthen super service i levere og altid venlig og flinke , man kan kun være tilfreds med jeres service , det er ekstremt godt at vide i hele tiden udvider , alle vælger også jer fordi i levere sådan en god service og yderste billige priser det er en reklame i sig selv der giver masser af kunde

I alt jeg håber på mere vækst endnu mere for jer , de næste år frem over , der er endnu højere end nogensinde før tillykke med 2 års fødselsdagen Gift Cake jeg ønsker jer den bedste fødselsdag man kan ønske sig når man sælger webhoteller at i får maser af ordre ind i dag og frem over for altid , som giver jer en øget vækst som i aldrig har oplevet det gode som i levere ønsker jeg får frem gang som aldrig er set før tillykke med 2 års dagen   Gift Cake

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 14:07

1. Tak for en suveræn kundeservice, i sparker røv.Smile

2. Tak for et godt tilbud, købte lige hos jer igen.

3. Tillykke med jeres fødselsdag 1 April.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 14:15

Hej Mikael

Tak for de flotte ord! :-)

Kan du ikke lige indsende en support ticket omkring forlængelsen, så ser vi lige, om vi kan finde ud af noget.

Fra Nærum
Tilmeldt 25. Nov 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 14:16

Anders - Meebox:

ps. nej - det er ikke en aprilsnar, vi har faktisk fødselsdag i dag. Og ja, jeg ved godt det er en uheldig dato :-)

Uheldig dato? Sludder! Det er en fantastisk dato, som giver anledning til en masse fed PR. Hvert år kan I få folk til at være i tvivl om, om I har gang i en aprilsnar eller en dobbelt aprilsnar. Det kan immervæk give en del attention, og en masse nye potentielle kunder, der som jeg, om ikke andet lige får bogmærket jeres side.
Keep up the good work :)

Det er egentlig meget enkelt.

Livet handler om udvikling. Det består af valg og konsekvenser.

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 14:21

Super tilbud, det skal nok give nogle kunder der fornyer næste år.
Det ser ud til at det går meget godt for jer, på trods af at Meebox kun er 2 år gammel Smile

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 14:33

Hvor er jeg heldig! I går da jeg gik i seng (eller... det blev vel egentligt "i dag"), lå jeg og tænkte på at flytte over til jer, da I så super gode ud. Nu så jeg så det her - og wow hvor fik jeg da hurtigt oprettet en bestilling!

Mange gange tillykke og mange, mange, MANGE TAK!!! :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 14:35

Masimoto:
Uheldig dato? Sludder! Det er en fantastisk dato, som giver anledning til en masse fed PR. Hvert år kan I få folk til at være i tvivl om, om I har gang i en aprilsnar eller en dobbelt aprilsnar. Det kan immervæk give en del attention, og en masse nye potentielle kunder, der som jeg, om ikke andet lige får bogmærket jeres side.

Hehe - det kan du selvfølgelig have ret i! Men når nu vi har så godt et tilbud, er det jo synd, hvis folk tror, at det er en aprilsnar! Det lader heldigvis ikke til at være tilfældet ;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:51

Fedt tilbud! - Tillykke med Meebox! :-)
Jeg har fulgt jeres virksomhed siden start og jeg tager hatten af for hvad I har udrettet på så kort tid! 

Ha' en super dag! 

Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 14:58

Tillykke med dagen! Flot med de gode tilbud.. Har fyret en ordre afsted :).. 

UdenParfume.dk - Danmarks parfumefrie webshop med 100% parfumefrie skønhedsprodukter

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 15:17

Tillykke med de 2 år!

Det er nogle super tilbud I kører med. Håber da kun det går fremad for jer :-)
Jeg kan i hvert fald sige at jeg er en meget tilfreds kunde

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)