Ja, tillykke herfra også. Ser også ud til i har god medvind i sejlene, der er er i hvert fald mange tilfredse kunder bare her på Amino. |
Mange gange tillykke :-)
Ja, tillykke herfra også. Ser også ud til i har god medvind i sejlene, der er er i hvert fald mange tilfredse kunder bare her på Amino. |
Mange gange tillykke :-) |
Ejer af Winkwink & Magentoxperten.
@Anders : jeg tænker på mappetilladelser, men det kan i, da jeg åbenbart har en makker der har et par joomla sider ved jer, og han har sagt god for frt:-) |
Det lyder bare godt :) Jeg ser frem til at høre fra dig, så! God dag |
Jo, og lige over... |
I hvor lang tid gælder denne pris? Det er fint at der står månedspris, men er det den første måned, det første år eller forevigt?! |
Stort tillykke til Meebox! Nu var jeg kunde hos jer i forvejen med et billigt webhotel, men jeg kunne da ikke andet end at bestille et prohotel i anledningen af jeres fødselsdag. Jeg har aldrig oplevet en lignende service andre steder til samme pris! I ønskes rigtig god vind fremover og er sikker på i nok skal forsætte vokseværket :) Mvh Søren |
Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside? - https://prestawise.dk
Hej Rasmus Du betaler for et år forud, så prisen gælder altså for hele det første år. Ved forlængelse året efter betales den normale pris. |