Hold da fast, sådan to år de kan gå stærkt! Jeg ved, at mange herinde har fulgt os siden vi startede Meebox i 2010, og jeg ved ikke med jer, men jeg synes i hvert fald, at tiden er gået enormt hurtigt! Det er simpelthen allerede nu to år siden, at vi startede vores lille "butik", Patrick og jeg! - og det er gået rigtig godt lige siden! Vi fejrer naturligvis dagen med en masse gode tilbud i dag og de næste 10 dage frem - det kan I læse mere om på vores hjemmeside (bl.a. har vi gratis webhoteller i dag frem til og med midnat). Derudover har vi lavet et lille fødselsdags-design på hjemmesiden, som jeg håber I kan lide :-) Men det er ikke derfor jeg skriver... Både Patrick og jeg har været flittige brugere af Amino gennem de sidste to år, hvor vi både har spurgt meget til råds og selv rådgivet lidt i ny og næ. En stor del af vores succes er jeg ikke i tvivl om kan tilskrives Amino og alle jer herinde. Derfor vil jeg gerne benytte lejligheden til også at takke jer alle sammen uendelig meget! I har alle sammen været utrolig hjælpsomme og støttet op om iværksætterprojektet Meebox helt fra starten, da vi var ingenting og solgte vores aller første webhotel for nu to år siden. Det er jeg meget taknemmelig for - så tak! Hav en fantastisk (fødsels-)dag - I know I will ;-) ps. nej - det er ikke en aprilsnar, vi har faktisk fødselsdag i dag. Og ja, jeg ved godt det er en uheldig dato :-) |
Det må jeg lige Anders fedt tilbud! Har fulgt jer længe, tak for det fede tilbud! Nu skal der shoppes :)
vh AB