Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny side på benene, konstruktiv kritik modtages med kyshånd!

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 01:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg er (endelig) bevæget mig ind i website verdenen, og er i fuld sving med min første side.

Designmæssigt, opbygningsmæssigt - og næsten affiliatemæssigt er mit første projekt kommet på benene, og jeg synes derfor det kunne være spændende at finde ud af hvad I synes om min side, og hvad jeg i jeres optik kunne optimere ellere gøre bedre på anden vis.

Jeg er på billedrunde i og omkring København i øjeblikket, da jeg helst ikke vil bruge billeder fra en Google-søgning. Samtidig kan I måske fortælle mig om det er godt eller skidt, fordi jeg tænker på ting:

• Med mine egne billeder bliver hjemmesiden mere personlig, og ikke ... så statisk og officiel?
  • Jeg aner ikke hvordan Copyright virker på det punkt, om billeder der i princippet flyder i cyberspace og intet andet er nævnt, at de så er til frit brug?

I kan finde min side på http://www.copenhageninsider.dk/

Der mangler som nævnt stadig at blive taget de sidste billeder, og planen er at der på sigt kommer et sted mellem 50-100 ting man kan foretage sig. Det er både med mængden men også med det personlige præg, og utraditionelle oplevelser at vi håber på at kunne skille os ud.

På forhånd tak!

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 11:36
Tilmeldt 31. Mar 12
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 11:39

Det hele ser fint ud, men prøv med en anden header.

En ting til: Hvorfor skal Batman være i siden :) ?

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 11:51

Altså bare skifte billedet ud tænker du - eller et det, det hele du mener?

Billedet var hvad jeg lige havde liggende, men du har ret - et catchty billede i toppen vil være en god ting. Måske skal jeg samtidig gøre noget ved højden.

Og ja, angående Batman, så var det faktisk først meningen at jeg ville have haft en reklame derude, som kunne følge læseren, men det er vidst ikke noget man må i.h.t. Googles politikker. Jeg ved ikke om det er sådan for alle andre Affiliates også, eller om det kun er dem?

Da det ikke kunne blive til reklame tænkte jeg at Social-knapperne kunne være derude, men dem besluttede jeg mig for at placere nederst på hver side. Så Batman er faktisk blevet lidt en placeholder, da det var bedre end 'Dette er en prøve' :P

Fra Ringsted
Tilmeldt 19. Mar 10
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 11:52

Kasper:

Kasper:
I kan finde min side på http://www.copenhageninsider.dk/

Nå, det skal så lige nævnes for alle der har lyst til at kommentere, at for fremtiden vil adressen være:

http://goingtocopenhagen.com/

Dette er på baggrund af råd, vejledning og alt andet fundet i min første tråd:

Som du kan finde her

Nu hvor du har skiftet domænenavn så få lige redirectet det gamle domæne i en fart da der ellers opstår 100% duplicate content !

og husk det skal være 301 permanent redirect.

Vh.
Casper 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:49

nummer 2 få i en fart lavet en 301 peg til den nye side , ellers får du problemer lidt med google grundet duplikat og der vinder den gamle side så gør det hurtigste mulig så den korrekt side vinder og det er et minus for begge sider der er 2 ens tekster på begge 2 .

jeg ved ikke hvad batman laver i højre siden , den forvirre mig bare og får mit fokus væk fra sidens tekst og billeder.

hele siden er ens titler til google det er en lille seo ulempe så lav unikke titler alle undersider til google

siden den svar både med www og uden www derved er der 2 ens sider også på siden peg siden over på enten www eller uden www

jeg kunne bedste lide det gamle design der var langt mere struktur i det , dette her er menuer en lang streg ned det ser ikke godt ud

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:57

Hej Kasper

Lækker ide :) - Du må under ingen omstændigheder bruge andre folks billeder, med mindre du får lov.

Men jeg vil ikke sige noget om din side når den hverken er helt eller halvt færdig.

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 17:00

Det skal lige siges at jeg har haft problemer på siden, og af en eller anden grund er alt indhold nu væk. Starter lige forfra, da jeg ikke kan finde hvor mine posts og pages er gemt?!

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:04

Lyder lidt underligt. Normalt finder du dem i dit kontrolpanel.

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 17:35

Nej, jeg har simpelthen fået overskrevet min mySQL database, som jeg ikke aner hvor jeg finder. Har ellers en backup af alt på FTP-serveren fra inden det skete.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)