Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ekonomiks bogholderi tilbud

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Hej

da jeg tilmeldte mig amino plus kunne jeg se at jeg fik gratis adgang til regnskabssystem economics, men hvordan få jeg den gratis adgang ?

Jeg synes jeg husker noget med at man skal være medlem i 3 mdr hos amino for at modtage dette , men jeg skal bruge systemet nu.. hvad gør jeg?

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Du får nok højest xx mdr.s gratis test-adgang... og så skal du betale. Uden af kende til det specifikke.

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

nej amino har givet som tilbud hvis man blev plus, derfor blev jeg plus

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg mener du får adgang gratis i 3 eller 6 måneder, ikke noget med at det bare er gratis for altid
Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilbuddet omkring e-conomic og 6 mdr. gratis har ganske rigtigt været på Amino Plus de sidste 6 måneder.

Tilbuddet blev pillet af i torsdags som følge af ændret fokus hos e-conomic omkring rabat-aftaler.

Det var efter min vurdering en rigtig god aftale for Aminos Plus brugere men under 5 havde valgt at tage imod tilbuddet.

Som det fremgår af betingelserne kan vi ændre Plus-tilbud fra dag til dag. Den seneste uge er der komme flere nye tilbud på og vi prøver løbende at finde gode rabatter til jer. Ind imellem er der nogen som ryger ud. Så jeg kan kun opfordre til at når I ser et godt tilbud på Amino Plus så slå til. Ikke at tilbuddet normalt forsvinder igen inden for et par uger.

Lige nu har vi fx nogle af Danmarks skarpeste priser på toner og blæk via Amino Plus. Hvorfor er det at dette tilbud ikke benyttes specielt meget. Til sammenligning er der jo virkeligt godt flow i papirartikler mv. fra Daarbak.

NIcolai

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis I skriver til Morten på Morten@amino.dk med jeres navn, firmanavn, email-adresse og telefonnummer senest onsdag en 4. april 2012 kl. 12, så sørger han for at oprette alle Plus med 6 mdr. gratis e-conomic. Eneste krav er at man ikke i forvejen er kunde hos e-conomic.

Vil du gerne benytte dig af tilbuddet men ikke er plus så opret dig som Plus på www.amino.dk/plus først

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Nicolai rigtig nok skriver, så har vi for nyligt pillet tilbuddet ned, da interessen ikke har været så stor.

Men jeg har talt med trådstarter og sørget for, at hun får de første 6 måneder af e-conomic gratis.

Skulle der være andre plus-medlemmer, som vil gøre brug af dette tilbud, så send mig (og ikke Morten fra amino) en PM her på amino - så fikser vi den. OBS: Gælder stadig ind til onsdag d. 4/4 kl. 12 og kun, hvis du ikke er kunde hos e-conomic i forvejen.

Beklager forvirringen Smile God påske!

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)