Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en der har spillet World Of Warcraft før

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige sendt dig en PM :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 22:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har et forslag Casper.

Du skal bruge et bankkort for at betale World of Warcraft, og sådan et kort har du ikke - og du får det ikke foreløbigt.

Hvad med om du finder en Aminobruger, som gerne vil have en af dine apps - og i stedet for at sende dig penge, betaler dit Wow. Så kan I bytte - han får app og du får wow - på den måde kan I jo begge blive glade - eller?

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 22:56

Lone Ginnerup:

Jeg har et forslag Casper.

Du skal bruge et bankkort for at betale World of Warcraft, og sådan et kort har du ikke - og du får det ikke foreløbigt.

Hvad med om du finder en Aminobruger, som gerne vil have en af dine apps - og i stedet for at sende dig penge, betaler dit Wow. Så kan I bytte - han får app og du får wow - på den måde kan I jo begge blive glade - eller?

Det er en super ide!

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 23:07

Du må nok hellere finde ud af den nøjagtige pris for WOW og evt. linket, så folk kan se hvad det er du fedter for at få betalt i bytte for en app

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 23:13

Lone Ginnerup:
Du må nok hellere finde ud af den nøjagtige pris for WOW og evt. linket, så folk kan se hvad det er du fedter for at få betalt i bytte for en app

Det lidt svært og finde helt ud af rigtig hvad det koster når der forskellige steder.

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 23:23

Hmm... Vil sige World Of Warcraft kan gøre en ret afhængig.. Har selv spillet det, men kom på bedre tanker. Syntes der er så meget andet, at give sig til end at sidde ved sin computer og spille computerspil :). Være sammen med vennerne, arbejde, udrette noget og sådan! Det er lige mig! I stedet for at sidde og skælde og smælde ens venner ud, fordi de ikke gider og booste en til lvl. 13 selvom man tilbyder dem guld for det! Gode tider, men ja... Jeg vil mene de penge kunne bruges på så meget andet godt Casper! Såsom CoD f.eks. eller noget.. Battlefield også da! Men hvis du skal gøre det rigtige efter min mening og du gerne vil spille sådan noget der.. Så prøv LOL, league of legends! Gratis, og mange spiller det, prøv det først da!

De bedste hilsner
Mads Grønning

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 23:25
Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 23:25

Jeg har spillet
mw2 mw3 css bf3 cs 1.6 black ops og alt det.

men vil gerne prøve wow. 

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 23:26

For guds skyld prøv det først! Tag de der 30 dage eller hvor mange det er, og prøv det først! så kan du købe videre på din account hvis du overhovedet når til lvl. 20!

Ønsker god påske og sådan til alle aminoere!
Mads Grønning

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 23:27
Side 2 ud af 3 (29 indlæg)