Det er sku det jeg siger vi mangler et amino nørde iværksætter spil haha! Jeg kan ikke programmere, men det skulle nærmest være jeg skulle prøve at få noget op :)! Men Casper... Nu ved jeg ikke om aktier og sådan er dig, men jeg har spillet det her: www.aktiespillet.com Det gjorde sku mig lidt og afhængig, og det var utrolig sjovt at sidde og følge ens aktier stige og falde og sådan! Hvordan man tabte og mistede!
Det er sku det jeg siger vi mangler et amino nørde iværksætter spil haha! Jeg kan ikke programmere, men det skulle nærmest være jeg skulle prøve at få noget op :)! Men Casper... Nu ved jeg ikke om aktier og sådan er dig, men jeg har spillet det her: www.aktiespillet.com Det gjorde sku mig lidt og afhængig, og det var utrolig sjovt at sidde og følge ens aktier stige og falde og sådan! Hvordan man tabte og mistede!
- Mads
Det sjovt du nævner sådan med aktiespil-
Det er min far der vist har bygget noget af den stil kan ikke huske men det blev stort. der kunne man vinde biler store fladskærm osv.
Kender det godt, det med man gerne vil prøve det :) - Det er nok også meget det med at jeg har været en idiot til at spille computer. Jeg er nok lidt mere nørdet i bøger og sådan! Nutidens ungdom dog- siger jeg på 14..
Opret en bruger herinde, via den kan du købe World of Warcraft og alle expansions :) Du kan få dem downloadet direkte til din computer, så du ikke behøver at gå ud og købe spillene.
Vil ikke anbefale dig at købe en karakter, hvis du ikke har spillet det før. Historien er super fed og det er rigtig fedt at spille det igennem første gang :)