Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny kontorforsynings-shop.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Holbæk
Tilmeldt 12. Mar 10
Indlæg ialt: 43
Fra  DKoffice.dk Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, jeg er netop blevet færdig med www.shopITeasy.dk

jeg kunne i den forbindelse godt tænke mig lidt feedback omkring siden...

jeg har bla. lavet så simpel checkout som muligt (one-page)

Lavet nedtælling til bestilling på varesiderne (kun synlig i hverdage indtil kl. 15.00)

integreret facebook, så folk kan lave kommentarer til produkterne

beskrivelser og billeder er leveret af leverandøren, jeg er klar over at de er meget begrænsede.

der er lavet loyalitetssystem således at man opspare 2% i bonus som kan bruges ved næste køb.

der er lavet mængderabat som udløses ved bestilling af flere af samme vare...

der er lavet zopim livechat i bunden af siden.

nogen ideer til yderligere "salgsfremstød", eller andet til ovenstående ?

Mvh

Dion

Fra Holbæk
Tilmeldt 12. Mar 10
Fra  DKoffice.dk Skrevet kl. 17:50

det var ikke meget feedback der kom der :-(

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 18:03

Jamen, så vil jeg da gerne være den første. Smile

Super pæn side. Jeg er vild med måden mængderabat bliver vist på. Det er super overskueligt. Det eneste jeg savner, er måske et tlf.nr. til kundeservice. Ellers kanon flot!

Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 18:08

Hej Dion.

Jeg synes det er en super flot side og meget overskuelig.! Der er en god kombination af farverne og egentlig en rigtig behagelig side.

Måske undrer priserne mig en lille smule. Efter min smag forvirre det en lille smule når du har priser der hedder 134.04.

Men ellers helt sikkert et sted jeg uden tvivl ville handle..

Fra Holbæk
Tilmeldt 12. Mar 10
Fra  DKoffice.dk Skrevet kl. 19:03

Hej Rune, telefonnr. bliver kun vist aktivt i toppen af siden når den er åbent :-) dvs. indtil 17.00

derefter skifter den til "rødt" rør og så står åbningstiden i "alt"

Simon: tak for feedback... jeg vil helt sikkert kigge på om der skal laves noget "niceprice" så det bliver pænere prissat.

Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 22:01

Jeg syntes det er en super flot webshop. Hvis det var min egen shop ville jeg fjerne logoet i midten for at få de "Fremhævede produkter" op, så det er noget af det første man møder når man klikker sig ind på siden. Virker lidt mærkeligt at blive præsenteret for jeres logo to gange. Evt så rykke slogan op i det øverste logo.

Jeg ville også gøre jeres "fordele" lidt større og tydeligere og de 2 % i online bonus skal da bare kastes lige i sylten på folk, så frem med det også.

Ellers så er det sku en lækker shop 

Godt arbejde

Fortsat god aften

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:19

udnyt google viser 70 tegn jeg kan kun se et ord i titlen til google på din forside få flere ord ind der.

lange sider såsom handels betingelsen side brug der h2 eller h3 det gør sådanne sider meget mere overskuelige og husk en h1 overskrift hver side nogle sider slet ikke brugt dette på .

fordel kontakt siden om jer lav også der en kontaktformular så kan man kontakte jer fra biblioteker med mere og det er lettere at kontakte jer

husk social medier såsom google plus , facebook , twitter det kan give lidt trust rank til google

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)