Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lad mig høre din mening om min hjemmeside.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 708
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejlig enkel. Men nogle vil måske mene at den også er lidt "småkedelig". Hvis du finder en måde at udnytte mere end godt halvdelen af min skærm, tror jeg at den ville virke mere up to date og knap så 90' agtig.

Men som du selv er inde på, så kan du sagtens klare sig med denne side indtil den bliver "nyfortolket"!

BH

Lars

Fra Tune
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:09

Hej Lars

Mit udgangspunkt var og så at den skulle være enkelt, men dog ikke små kedelig. Men kan da godt forstå hvad du mener. Smile

Mange hilsner

Dunja

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 16:03

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:48

cvr nummer frem med det

mere om dine ydelser uddannelse og baggrund på siden

stor fordele nyt design

husk udnyt google viser op til 70 tegn lige nu vises kun domænet navnet , det kan give flere klik fra google af

gode ide med social logoer google plus facebook især det kan give lidt trust rank

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:21

Fin hjemmeside, nem at navigere osv, intet at sætte en finger på der :)

Men designet ligner noget fra 1999 :P

Fra Tune
Tilmeldt 22. Nov 11
Skrevet kl. 14:27

Hej Mikael,

Tak for dit svar.

Cvr. nr. kommer så snart jeg får et.... er lige nød til at vente lidt. Smile

Fornemmer at alle synes, at designet er kedeligt og gammelsdag. Hmmm... må jo nok giver jer lidt ret.

Alt det med hjemmesider, google og hvad det elleers hedder er vist ikke min stærke side. Jeg har dog en god hjælper så må lige snakke lidt med ham.

Mange hilsner

Dunja

Fra Tune
Tilmeldt 22. Nov 11
Skrevet kl. 14:30

Hej Phillip,

Tak fordi du gav dig tid til at se på min hjemmeside.

Kan god se hvad du mener.... og har vist noget der skal arbejdes med.

Mange hilsner

Dunja

Fra Tune
Tilmeldt 22. Nov 11
Skrevet kl. 14:32

Hej Anders,

Tak for dit svar.

Ja ja... må vist indse at jeg er gammel kedelig tudse. Big Smile

Jeg må vist lige vågne op i 2012....

Mange hilsner

Dunja

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:40

Som visitkort synes jeg, at siden er helt pæn. Kan godt se, hvad de andre mener med, at den er gammeldags, men så grelt synes jeg ikke, at det er. Man ser det kun, fordi der ikke er så meget at kigge på ellers.

En ting, der slår mig er, at der mangler billeder. Fotos. Images. Et-eller-andet til at live op. På din profil-side skal du vise et foto af dig selv. Dit Amino-profilfoto kan sagtens bruges, fordi det er neutralt, du smiler og er imødekommende. Det er helt fint.

Baggrundsfotoet med tal og en kuglepen er helt fint. Jeg vil faktisk foreslå dig at bruge det til et banner, hvor der samtidig står dunjasbogholderi.dk og inkl. dit logo. Man kan godt lave banneret, så det hele er med. Dunjasbogholderi.dk skal flyttes over til venste.

Når jeg ser din kuglepen og ser, at der mangler indhold, så prøv at gå ind på Susan Vestergårds side på 1264.dk. Her kan du garanteret hente megen inspiration. Hun holder tingene meget simpelt og enkelt. Hendes profilfoto har hun selv taget, og hun var ikke selv klar over, hvor vellykket hun har lavet det.

Fra Tune
Tilmeldt 22. Nov 11
Skrevet kl. 14:41

Haj alle som har svaret....

Først lige tusind tak for jeres tid. Smile

Jeg har indset, at der nok skal lave lidt om på siden.

Jeg var faktisk ret godt tilfreds med siden og syntes at den var nem og enkelt. Men efter at have læst jeres kommentarer og er det gået op for mig, at der nok skal laves en del om.

Tak for hjælpen og håber I vil læse med, når min søde IT-hjælper kommer med et nyt forslag..... Jeg skulle måske have lyttet til ham i første omgang. Han sagde nemlig lidt ligesom jer.... Embarrassed

Mange hilsner

Dunja

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)