Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lad mig høre din mening om min hjemmeside.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Tune
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Så er det snart, at min hjemmeside skal ud i den store internetverden.

Det ville dog være rart, at høre jeres mening om siden både layout og teksten.

Så håber du har tid til at kaste et blik på siden.

http://www.dunjasbogholderi.dk/test/

På forhånd tak.

Mange hilsner

Dunja

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 08:51

Jeg synes din side er let at finde rundt på. Du har en lille slåfejl: et mindre personligt ejet virksomhed- tror du ikke du vil have det rettet til en

Er det med vilje at dine mellemrum mellem ordene er sådan lidt sjove i det på forsiden?

God vind med dit firma :-)

Fra Tune
Tilmeldt 22. Nov 11
Skrevet kl. 09:04

Hej Lone,

Tak for dit svar.

Du har ret med en og et.

Mellemrummende mellem ordene skyldes, at jeg synes, jeg mangle lidt tekst og derfor er det blevet "hevet ud" således at det fylder mere, men ja, det ser lidt fjollet ud. Hmmm.... må vist finde på noget.

Mange hilsner

Dunja

Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 87
Fra  Rygestopdoc.dk Skrevet kl. 09:11
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg syntes du skal se på muligheden for at lave en wordpress installation på dit webhotel, og så finde et flot theme til en 100-200 kroner.

Det design du har på nu er ikke super flot. Undskyld, men det er det altså ikke Embarrassed

Jeg er sikker på at mit forslag vil give din side en bedre konvertering, og dermed flere kunder.

rygestop dag for dag

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:12

Jamen fint nok.*S*

Husk at opgive dit CVR.nr., idet det skal fremgå af din homepage.

MvH

Peter

Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 87
Fra  Rygestopdoc.dk Skrevet kl. 09:15

rygestopdoc:

Jeg syntes du skal se på muligheden for at lave en wordpress installation på dit webhotel, og så finde et flot theme til en 100-200 kroner.

Det design du har på nu er ikke super flot. Undskyld, men det er det altså ikke Embarrassed

Jeg er sikker på at mit forslag vil give din side en bedre konvertering, og dermed flere kunder.

Her er hvad du kan få af tema for 500 kroner, og wordpress er gratis. Bare et eksempel.

http://demo.studiopress.com/associate/

rygestop dag for dag

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 09:20

Jeg har lige flyttet indlægget og rettet overskriftet så den passer til indlægget.

Når det er sagt så synes jeg ikke designet er specielt pænt, og knapperne i menuen er meget pixelerede. I Firefox som jeg bruger skæres det nederste af teksten i boksen "Kendes fra/via" under kontakt.

Hvis man ikke udfylder alle felter i kontaktformularen kommer man over på en anden side hvor der bare er noget tekst på hvid baggrund uden dine menuer eller noget andet, dette virker ikke godt.

Hvad er formålet med hjemmesiden? Er det bare et lille enkelt visitkort, eller er det meningen det skal tiltrække kunder som ikke kender dig i forvejen?

Hvis det er det første er det fint nok med en lille enkel side, men er det for at tiltrække kunder så du nogle klasser op i design, tekster og SEO for at nå målet.

Fra Tune
Tilmeldt 22. Nov 11
Skrevet kl. 09:24

rygestopdoc:

Hvis jeg ikke kan tåle sådan kommentar, skal jeg nok afholde mig fra at spørge. Smile

Det er nu meget godt at høre forskellige meninger. Nu er det dog ikke mig selv der laver hjemmesiden og aner slet ikke hvordan det er levet.

Tror nu at jeg holder mig til siden nogen lunde som den er ind til videre, men der er dog tanker på at den måske skal ændres med tiden.

Men tak for din mening. Smile

Mange hilsner

Dunja

Fra Tune
Tilmeldt 22. Nov 11
Skrevet kl. 09:27

Hej Peter,

Tak for dit svar.

CVR. nr. er der gjort plads til. Har bare ikke noget endnu.

Mange hilsner

Dunja

Fra Tune
Tilmeldt 22. Nov 11
Skrevet kl. 09:35

Hej Thomas,

Fint at du har flyttet den og ændret overskrift.... er lidt ny herinde så skal lige finde rundt. Smile

Formålet i første omgang er nok et lille enkelt visitkort som du skriver. Efter hånden som der kommer gang i biksen ville jeg nok gøre noget mere ved siden.

Jeg giver lige dine kommentar vedr. kontaktformularen til ham der laver den siden.

Tak for god og brugbar kritik. Yes

Mange hilsner

Dunja

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)