Mellemrummende mellem ordene skyldes, at jeg synes, jeg mangle lidt tekst og derfor er det blevet "hevet ud" således at det fylder mere, men ja, det ser lidt fjollet ud. Hmmm.... må vist finde på noget.
Jeg har lige flyttet indlægget og rettet overskriftet så den passer til indlægget.
Når det er sagt så synes jeg ikke designet er specielt pænt, og knapperne i menuen er meget pixelerede. I Firefox som jeg bruger skæres det nederste af teksten i boksen "Kendes fra/via" under kontakt.
Hvis man ikke udfylder alle felter i kontaktformularen kommer man over på en anden side hvor der bare er noget tekst på hvid baggrund uden dine menuer eller noget andet, dette virker ikke godt.
Hvad er formålet med hjemmesiden? Er det bare et lille enkelt visitkort, eller er det meningen det skal tiltrække kunder som ikke kender dig i forvejen?
Hvis det er det første er det fint nok med en lille enkel side, men er det for at tiltrække kunder så du nogle klasser op i design, tekster og SEO for at nå målet.
Fint at du har flyttet den og ændret overskrift.... er lidt ny herinde så skal lige finde rundt.
Formålet i første omgang er nok et lille enkelt visitkort som du skriver. Efter hånden som der kommer gang i biksen ville jeg nok gøre noget mere ved siden.
Jeg giver lige dine kommentar vedr. kontaktformularen til ham der laver den siden.