Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FedEx Levering - Hjælp!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 77
Fra  eAcces Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Jeg har i dag fået en seddel fra FedEx hvor der stod at de havde været forbi med to pakker, den ene med en vægt på 13,2 kg og den anden på 13,4 kg. Jeg var ikke hjemme på det tidspunkt hvor de var der. Hvordan skal jeg få fat i mine pakker? Hvad gør FedEx i dette tilfælde? Hvad er det smarteste at gøre?

Håber der er nogle kloge hoveder der kan hjælpe mig! :-)

Mvh Niclas J 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:23

NiclasJacobsen:
Hvad gør FedEx i dette tilfælde? Hvad er det smarteste at gøre?

Nu har jeg ikke set sedlen, men står der ikke et telefonnummer til FedEx?

Under alle omstændigheder er det smarteste vel at kontakte dem, og aftale en ny levering

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København
Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 107
Fra  SuitZoo Skrevet kl. 22:26

Der bør gerne være et nummer du kan ringe på og aftale en levering på et andet tidspunkt.

Hvis du ikke tager kontakt, mener jeg at de kommer op til tre gange med din pakke (eller er det kun UPS?) - og gerne med en uges mellemrum.

Det hele bør dog gerne stå på følgesedlen :-).

Fra København
Tilmeldt 22. Feb 12
Fra  eAcces Skrevet kl. 22:30

Jo der står et telefonnummer der er sat en cirkel rundt om samt en adresse der er sat et X ved, så bliver lidt i tvivl om jeg selv skal ud og hente pakkerne i Kastrup, bor i en by på Nordsjælland, så det er en rimelig dyr tur i bil for mig. - Men hvis de ifølge dig leverer op til flere gange, så skal jeg vist bare ringe til dem eller hvad? Og aftale et nyt tidspunkt de kunne komme forbi med pakkerne? - Kommer der til at være nogle omkostninger ved dette, eller er det medregnet i den pris jeg betalte for fragten i starten af bestillingen? :-)

Fra København
Tilmeldt 22. Feb 12
Fra  eAcces Skrevet kl. 22:31

Se ovenstående :)

Fra København
Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 107
Fra  SuitZoo Skrevet kl. 22:39

Ja bare ring til dem og aftal et nyt tidspunkt de skal komme med din pakke.

Nu bruger jeg hovedsagligt UPS selv, men jeg har brugt FEDEX og mener bestemt, de stadig har dén service.

Der bør ikke være nogle omkostninger forbundet med det.

Fra København
Tilmeldt 22. Feb 12
Fra  eAcces Skrevet kl. 22:41

Det lyder alletiders! Jeg giver dem lige et kald i morgen så. Tak for hjælpen og god aften til jer begge! :-)

Tilmeldt 20. Feb 10
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 01:12

Hej Niclas.

Ring 70 223 332 - her kan du aftale gen-levering.

Er du ikke hjemme når Fedex kommer, så kan du evt. hænge en fuldmagt på døren der giver Fedex lov til at sætte pakkerne et bestemt sted (Carport el. lign.)

Du har også mulighed for at hente på Fedex' kontor/lager på Kystvejen i Kastrup, der er åbent til 18.30 alle hverdage.

Vil du selv afhente medbringer du blot det kort Fedex har lagt til dig i Postkassen.

I øvrigt, så laver Fedex ikke 2. leveringsforsøg uden på forhånd at have talt med dig om dette.

Mvh,

Martin B.

Brandt Logistics - Skindergade 15 - 1159 København K - Tel: (+45) 7199 0315 - Fax: (+45) 5555 0325 - info@brandt-logistics.net - www.brandt-logistics.net

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 16:28

Hvis det kan hjælpe dig på nogen måde, så skal jeg forbi Fedex på onsdag i en anden forbindelse :-)

Fra København
Tilmeldt 22. Feb 12
Fra  eAcces Skrevet kl. 21:43

Hey Jacob & Martin!

Tusind tak for jeres respons! Jeg har fået snakket med FedEx vedrørende en ny dag de kommer forbi så det er super :) - Hav en fantastisk aften. Mvh Niclas

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)