Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster dårlig (email)service

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skrev til et firma med et produkt spørgsmål og fik aldrig svar, ca. 1 mdr. senere får jeg en mail retur om at den er slettet uden at være bleven læst.

Jeg skriver til direktører som tager affære og dagen efter får jeg en mail hvor de tilbyder et plaster på såret.

Et pænt plaster som har en værdi på hele 1300 kr for mig, så det er hvad dårlig service kan komme til at koste dig.

Tilbyder du email kontakt med dine kunder, så svare man også og helst så hurtig så mulig, inden for 6-12 timer.

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Mener du godt nok dit indlæg ligeså mavesurt, som det fremstår - eller misforstår jeg dig?

Hvor der er mennesker sker der fejl. Direktøren har så for at bøde på firmaets fejl - givet dig et flot plaster.
Er det ikke en ros værd?

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes at det er rigtigt flot af firmaet som anekender fejlen og tilbyder mig et plaster på såret.

jeg er bestemt ikke mavesur, sådan skal det ikke forstås.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)