Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Internettet lukker på lørdag

Side 1 ud af 9 (89 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Anonymous har tænkt sig at lukke internettet på lørdag.

Så hvis I har nogle regninger der skal klares via netbank, private beskeder på Amino der skal besvares, eller noget SEO arbejde der skal udføres, er det nok en god idé at klare det inden da :o)

Jeg har ikke set hvornår de har tænkt sig at åbne for internettet igen, så det kan være I skal sørge for at have et par bøger og film liggende klar. Om ikke andet, kan man jo bruge anledningen til at nyde det gode vejr.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 13:49

Lukke det hele? Det er vel næsten ikke muligt.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 13:52

Det er jeg slet ikke teknisk kompetent nok til at vide.

Det lyder som om at det i hvert fald teoretisk er muligt. Om det så også er det i praksis, må vi vente og se. Det vil i hvert fald have nogle "spændende" konsekvenser, hvis det lykkedes for dem.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 13:54

Jeg vil mene det er umuligt, da internettet ikke styres et centralt sted, men fra datacentre over hele verdenen. Men lad os se :)

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 13:57

Ingen tvivl om at DNS-systemet er det svage punkt. En del kloge hoveder inden for netværksteori mener dog at det er rent "troll" og ikke vil være muligt. Men lad os se.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 13:58

Ja spørgsmålet er hvor stor effekt det vil have på Danmark.

Skidt at man skal holde en dag fri fordi nogle bare har lyst til at gøre andres liv ringere.

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 13:58

René Sejling:

Jeg vil mene det er umuligt, da internettet ikke styres et centralt sted, men fra datacentre over hele verdenen. Men lad os se :)

Det er umuligt, medmindre de finder ALLE hjemmeside servere i verden og lukker dem en efter en. Det skal i sådan set ikke være bange for :) - Hav en god dag!

Mange hilsner

Mads

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 14:02

Mads Herlev:

René Sejling:

Det er umuligt, medmindre de finder ALLE hjemmeside servere i verden og lukker dem en efter en. Det skal i sådan set ikke være bange for :) - Hav en god dag!

Mange hilsner

Mads

Præcis :)

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 14:05

René Sejling:

Mads Herlev:

René Sejling:

Mange hilsner

Mads

Præcis :)

Man skal aldrig sige aldrig, jeg håber bare ikke det lykkes dem. Da det ville ødelægge infrastrukturen i mange virksomheder med mere..

Dog kunne en weekend uden internet være et spændende projekt.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 14:08

De fleste systemer bruger caching af root-navneserverne, så hvis de tager alle 13 ned i nogle timer, tror jeg det er meget få der overhovedet vil mærke det :-)

Det er værre, hvis de får sat angreb imod samtlige TLD navneservere, da cachingtiden her er kortere. Men nu må vi se - jeg tror nu ikke vi kommer til at mærke noget :-)

Side 1 ud af 9 (89 indlæg)