Internettet lukker på lørdag
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Som jeg læser Wikipedia, så er det muligt i teorien, men ikke i praksis, da det skal skal over mange dage, før det rigtigt begynder at ramme brugerne.
http://en.wikipedia.org/wiki /Distributed_denial_of_service_attacks_on_root_nameservers
Hilsen, Robert
Svar
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
jeg håber da ikke det sker for alt er ved at lykkes med min hjemmeside og det er jo på internet det hårde arbejde ligger nu , jeg har lavet og er ved at lave nu
Svar
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jan 12
Beaverbeaver
Skrevet
28-03-2012 kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Internettet er jo bygget op sådan at vise dele af internettet går ned kan resten fortsætte. Sådan var det med darpa nettet
Svar
Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Jeg tvivler på det kan lade sig gøre. Det er da dybt, alvorligt, hvis en aktivist gruppe kan lukke internettet eller er det måske PR fup/stunt.
EDIT: Ja de kunne nok lægge alle DNS servere ned, som de har planer om, men tvivler stadig om det er muligt.
Svar
Stifter af SONNURMEDIA - Alt indenfor webudvikling
Fra Roskilde / Esbjerg
Tilmeldt 12. May 09
Én ting er at lukke alle root DNS servere ned. De skal være nede temmeligt lang tid, før det slår igennem over hele verden. F.eks. så bruger vi jo ikke her i DK root serverne, hvis vi skal tilgå .dk sider.
Jo længere tid at root serverne er nede, des mere vil ikke være muligt at tilgå...
Svar
Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Sagde de ikke også for et nogle uger siden, at de ville lukke Facebook ned? Hvilket som bekendt ikke skete.
Svar
Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Sagde de ikke også for et nogle uger siden, at de ville lukke Facebook ned? Hvilket som bekendt ikke skete.
Jo, det gjorde de :)
Svar
Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
FINALLY a break from work ;)
Svar
Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Johnny Nordentoft
Fra
Mindcology
Skrevet