Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp en studerende med en undersøgelse

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har lovet en studerende/ven at jeg ville skrive et indlæg herinde for at spørge om I ikke kunne være flinke og hjælpe med en undersøgelse.

Jeg har selvfølgelig allerede spurgt mine egne kunder men det kunne være fedt at skaffe min ven nogle flere svar så han kan få et bedre billede af situationen i det danske erhverv :)

Undersøgelsen omhandler brugen af IT i små og mellemstore virksomheder (undersøgelsen gælder også for enkeltmandsvirksomheder). Jeg ved at der er mange som bruger IT i en eller anden form og jeg håber derfor at der er mange herinde som gider at bruge lidt tid på denne undersøgelse.

Linket til undersøgelsen er:
IT-undersøgelse

På vegne af Klaus, TAK! :)

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 13:40

Hej Klaus

Jeg tror mange ikke vil svare fordi første billede skal man indtaste informationer og man ved ikke hvad resten er. Dette burde måske ligge til sidst og ikke være et krav eks. firmanavn.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Herning
Tilmeldt 8. Mar 07
Skrevet kl. 14:01

Du har nok ret :) Tror lige jeg vil sende det videre i systemet :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:18

det er overkanten der spørges hvilken erhverv , hvem har lavet ens hjemmeside , hvilken post nummer med mere og jeg tænker hvad er det næste der spørges om så jeg stoppet med at besvare da det var meget der spørges om

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Herning
Tilmeldt 8. Mar 07
Skrevet kl. 22:11

Nu har jeg selv set de spørgsmål igennem der er i undersøgelsen. Ja de er måske omfattende men når man tænker på hvad forskellen er fra en enkeltmandsvirksomhed til større virksomheder vil det jo hurtigt give et indblik I hvor forskellige erhverv bevæger sig hen.. Jeg vil jo vove at påstå at alle benytter IT i dag.. 

Til alle andre:
Hvis I ikke har lyst til at besvare dybdegående spørgsmål omkring IT i jeres virksomhed eller om man har egne servere, leaser sit IT-udstyr eller hvor tilfreds man er med sin support, så skal I ikke besvare denne undersøgelse.

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 22:17

Done

Fra Herning
Tilmeldt 8. Mar 07
Skrevet kl. 22:29

Tak skal du have Lone :)

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 708
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 22:32

Benjamin! Ligegyldigt om det er dig selv eller en ven der har brug for div. svar er det en for direkte undersøgelse. Mange vil af konkurrencehensyn ikke opgive div. oplysninger, desværre!

Fra Herning
Tilmeldt 8. Mar 07
Skrevet kl. 22:43

mikmira:

Benjamin! Ligegyldigt om det er dig selv eller en ven der har brug for div. svar er det en for direkte undersøgelse. Mange vil af konkurrencehensyn ikke opgive div. oplysninger, desværre!

Derfor er det selvfølgelig friviligt at svare :) Jeg forstår godt at mange ikke vil svare fordi det kan skade en eventuel konkurrence men det er jo et homogent marked at være IT-supporter og det kræver et netværk at komme ind ved flere kunder og det kan jeg som person svare på.. Det var også derfor jeg valgte at hjælpe ham.

Jeg har som sagt kontaktet alle mine kunder og fået så mange af dem til at hjælpe som var muligt. At jeg så spørger herinde er fordi mange af de personer der sidder på dette forum passer ind i hans opgaves markedsafgrænsning.

Undersøgelsen er stadig valgfri.

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 22:43

Jeg svarede med vage vendinger, de steder hvor jeg ikke ville svare tydeligt.

Hvis folk spørger mig for direkte - får de vatsvar

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)