Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker jeres virksomhed en markeds-undersøgelse i Sverige?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Vi er en gruppe på 6, som studerer markedsføring på erhvervsakademi Århus. 
Vi skal til Sverige og lave en markdesundersøgelse over 4 dage, men vi mangler en virksomhed, som kunne tænke sig at få lavet det. 

Derfor vil jeg høre jer herinde, om det var noget som kunne være interesseret i at lave få lavet en markedsundersøgelse i Sverige?

Dette er et projekt, hvor vi skal aflevere en 10 siders rapport, og den vil i selvfølgelig også få en kopi af. 

Hvis det er muligt, så ser vi helst at have vareprøver med til Sverige som vi kan vise frem til målgruppen. 

DBH

Mrdsmr

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:33

Hej Mads

Hvordan foregår jeres markedsundersøgelse? Stopper i folk på gågaden, skal i interviewe firmaer eller???

Er det varer som elcykler eller elløbehjul eller måske kontorstole i vil undersøge mulighederne for?

DEt kunne også være at I skulle besøge div. hoteller og se om de er interesseret i 360grader panoramabilleder ?

Jeg stiller gerne op med div. produkter hvis i kan bruge det, og hvis der kommer et fornuftigt resultat ud af det :) Du er velkommen til at skrive eller ringe på 70212929 for mere info. Alterantivt sender jeg også gerne dig en mail hvis du sender din mail adresse.

Hilsen Morten

Fra Helsingør
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 277
Fra  Gurrelund Skrevet kl. 20:58

Mads:
Derfor vil jeg høre jer herinde, om det var noget som kunne være interesseret i at lave få lavet en markedsundersøgelse i Sverige?

Vi søger partnere i sverige til Chem-Dry, og synes det er udfordrende at finde de rigtige, så det vil jeg gerne tage en snak om, for at se om i kan afdække markedet for os, men jeg er ikke het sikker på hvad i er efter.   Kontakt mig gerne hvis du vil diskutere muligheden-

/Peter

Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 279
Fra  Aquatex Skrevet kl. 22:51
Hej Mrdsmr

Hvad er det for en uddannnelse I er på?
Hvor langt er I i uddannelsen?

Jeg kunne være interesseret i at få analyseret det svenske grossistmarkede i relation til vores renseprodukter, som henvender sig til VVS og industrien.
Er det noget, I kan klare, så kontakt mig venligst.
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 23:13

Hej Mads :)

I må rigtig gerne undersøge marked i Sverige for brugte og nye golfbolde :)

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 23:30
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)