Jeg har igen i dag brug flere timer på at søge efter den rette uddannelse, men jeg er stadig usikker, så måske i kan hjælp mig? Det skal i første omgang være en uddannelse jeg kan tage i kbh, hvor jeg har min lejlighed, familie og venner, og driver min forretning. Jeg interessere mig rigtig meget for ide udvikling, at skabe noget ud af ingenting tænder mig helt vildt. At markedsføre et produkt, og samtidig være innovativ omkring det, synes jeg også er rigtig spændende. Og så iværksætteri i sin heldhed. Derudover sætter jeg pris på de lidt mere fri uddannelser. Altså med et minimum af afleveringer, eksamner, udenadlære osv. Kaospiloterne tiltaler mig helt vildt, men de befinder sig desværre i Århus. Og selvom jeg godt kunne finde på at flytte for denne uddannelse, så er der et år til de optager næste hold. Nogle der har nogle gode foreslag? |
Jonas:Derudover sætter jeg pris på de lidt mere fri uddannelser. Altså med et minimum af afleveringer, eksamner, udenadlære osv.
De seriøse uddannelser som du kan bruge til noget, kræver en seriøs indsats, så du skal forvente meget arbejde i form af læsning og opgaver. Nogle opgaver er gruppeopgaver, så er du uheldig, så forbered dig på endnu mere arbejde.
Du skal være afklaret med din familie omkring den indsats der skal til.
Jeg vil anbefale dig en HD eller diplomleder, som kan åbne mange døre.