Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken uddannelse i København?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har igen i dag brug flere timer på at søge efter den rette uddannelse, men jeg er stadig usikker, så måske i kan hjælp mig?

Det skal i første omgang være en uddannelse jeg kan tage i kbh, hvor jeg har min lejlighed, familie og venner, og driver min forretning.

Jeg interessere mig rigtig meget for ide udvikling, at skabe noget ud af ingenting tænder mig helt vildt.

At markedsføre et produkt, og samtidig være innovativ omkring det, synes jeg også er rigtig spændende.

Og så iværksætteri i sin heldhed.

Derudover sætter jeg pris på de lidt mere fri uddannelser. Altså med et minimum af afleveringer, eksamner, udenadlære osv. 

Kaospiloterne tiltaler mig helt vildt, men de befinder sig desværre i Århus. Og selvom jeg godt kunne finde på at flytte for denne uddannelse, så er der et år til de optager næste hold.

Nogle der har nogle gode foreslag?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:17

Jonas:

Derudover sætter jeg pris på de lidt mere fri uddannelser. Altså med et minimum af afleveringer, eksamner, udenadlære osv. 

De seriøse uddannelser som du kan bruge til noget, kræver en seriøs indsats, så du skal forvente meget arbejde i form af læsning og opgaver. Nogle opgaver er gruppeopgaver, så er du uheldig, så forbered dig på endnu mere arbejde.

Du skal være afklaret med din familie omkring den indsats der skal til.

Jeg vil anbefale dig en HD eller diplomleder, som kan åbne mange døre.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 21:29

Hej Jonas,

Hvad er formålet med at få den pågældende uddannelse?

Selvom jeg ikke har svaret på ovenstående spørgsmål, giver jeg den alligevel et skud.

Det, som faldt mig først ind, da du skrev, at du allerede har en forretning og ønsker, at beskæftige dig med ide-udvikling var: Iværksætterhuset hos Niels Brock

Jeg har ikke selv erfaringer med det, men de har Inkubatoren, som er et iværksætterfællesskab på Nørrebro.

Jeg håber, at du finder det rette.

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 22:50

Jeg er helt indforstået med den store indsat en god uddannelse kræver. Det var ikke sådan det skulle forstås med "lidt mere fri uddannelse" :)

Det må sådanset gerne være en "fuldtids" uddannelse. Jeg synes jeg kan finde nogle HD eller dimplomleder uddannelser der opfylder mine krav? Kan du måske være behjælpelig med et link eller andet?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:58
Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 23:13

Karsten hvad åbner en diplomledelse af døre, kan ikke finde det rigtige information om uddannelsen...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:20

Mads:

Karsten hvad åbner en diplomledelse af døre, kan ikke finde det rigtige information om uddannelsen...

Det offentlige. f.eks. Kommuner sætter som krav at du enten har eller gennemfører en diplomuddannelse, hvis du vil have en mellemlederjob.

Jeg ved ikke om det er alle kommuner, men Guldborgsund Kommune kræver det.

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 23:21

Karsten Sønderup Hansen:

http://www.cbs.dk/Videreuddannelse/HD

google er min ven.

Du kan læse HD på deltid.

Har skam været inde at læse på det. Men synes stadig ikke at fagene rammer min interesser.

• Erhvervsøkonomi
  • Dataanalyse
  • Samfundsøkonomi
  • Erhvervsret
  • Erhvervsøkonomisk metode
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:29

Fagligt indhold 
HD-uddannelsen i Marketing Management gør dig i stand til at kunne varetage centrale ledelsesposter inden for alle typer af udviklingsorienterede virksomheder inden for alle brancher som f.eks. produktions-, handels-, konsulent eller servicevirksomheder og uanset, om virksomheden opererer på et nationalt eller et internationalt aftagermarked. 

Hvis ovenstående ikke rammer det du har skrevet, så kender jeg ingen uddannelser.

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 23:29

Casper Lohse:

Hej Jonas,

Hvad er formålet med at få den pågældende uddannelse?

Selvom jeg ikke har svaret på ovenstående spørgsmål, giver jeg den alligevel et skud.

Det, som faldt mig først ind, da du skrev, at du allerede har en forretning og ønsker, at beskæftige dig med ide-udvikling var: Iværksætterhuset hos Niels Brock

Jeg har ikke selv erfaringer med det, men de har Inkubatoren, som er et iværksætterfællesskab på Nørrebro.

Jeg håber, at du finder det rette.

Få en masse redskaber, værktøjer, viden, som jeg kan bruge i min virksomhed, eller i fremtidige projekter. Jeg har bla nogle ideer som jeg ikke kan få realiserede grundet manglende viden.

De tilbyder bare kun to uddannelser, og synes ikke de fitter mig 100%. Tilgengæld lyder inkubatoren helt vildt spændende, men det kræver så man studere på niels brock.

Men tak :)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)