Hej Amino! Jeg ville høre om i havde noget tips eller noget kritik af min nye side www.gamefeed.dk Pointen med siden er at vi skal tage kampen op med de populære gaming-medier som gamereactor og pixel.tv osv. - altså skrive anmeldelser og nyheder af nye spil til konsol, pc og mac. I første omgang er jeg meget interesseret i, hvordan siden fremstår. Fremstår den professionel? Er den behagelig at se på? Hvordan med navnet Gamefeed? Er det catchy? Hvad kan man gøre bedre? Jeg ved godt at der mangler at blive oversat nogen ting, det er sat i værk. Desuden behøver jeg ikke kommentarer til det der står i artiklerne - Det er slet ikke færdiggjort endnu, det er bare for at prøve wordpress af og lige forstå hvordan det er at arbejde i wordpress. :-) Alt hjælp ville jeg være meget taknemmelig over!- Så på forhånd tak, til dem der skulle have lyst til at blande sig i debatten :-) Mvh. Sigurd Birk www.gamefeed.dk |
Jeg ville gøre din header mindre i højden (px). Der går meget plads med "ingenting" og det går lidt imod den tendens man ser på professionelle sider. Se eksempelvis www.apple.com som nærmest kun har 30px i toppen som er det samme på hver side.
Jo før brugeren kan se det reelle indhold - jo mere overskuelig, brugervenlig, tiltalende og professionel fremstår siden som regel.
Dit logo har ca samme størrelse som dit slideshow (højde) - overvej at smide det ned i slideshowet og lad det starte på logoet hvis du virkelig gerne vil have det med i så stort format. Og så smid også logoet op i venstre hjørne.
Går ud fra du får rettet op på de småting som åbenlyst ikke spiller så som forskellige thumbnail størrelser, manglende billeder og lign.
Din login-boks kan jeg ikke så godt lide.. Få strammet lidt op på linjerne så det står snor lige :-) Det hopper og danser lidt lige nu..
Det samme gør sig faktisk gældende i din footer hvor der heller ikke er et særlig konsistent design. Det er svært for hjernen at finde et mønster (og det elsker hjerner), så du tvinger brugerne til bevidst eller underbevidst at bruge tid på at "løse mønsteret" i din footer. Det roder..
Navnet er skam fint nok - det er kort og sammensat af to reelle ord = der er faktisk en chance for folk kan huske det (selvom det betyder mindre og mindre i dag).
Nogle ting var måske allerede på din roadmap - dem kan du bare se bort fra - men håber der var et eller andet du kunne bruge.