Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Wordpress side

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 23
Fra  Appnyt.dk Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Jeg ville høre om i havde noget tips eller noget kritik af min nye side www.gamefeed.dk 

Pointen med siden er at vi skal tage kampen op med de populære gaming-medier som gamereactor og pixel.tv osv. - altså skrive anmeldelser og nyheder af nye spil til konsol, pc og mac. 

I første omgang er jeg meget interesseret i, hvordan siden fremstår. 

Fremstår den professionel?

Er den behagelig at se på? 

Hvordan med navnet Gamefeed? Er det catchy? 

Hvad kan man gøre bedre? 

Jeg ved godt at der mangler at blive oversat nogen ting, det er sat i værk. Desuden behøver jeg ikke kommentarer til det der står i artiklerne - Det er slet ikke færdiggjort endnu, det er bare for at prøve wordpress af og lige forstå hvordan det er at arbejde i wordpress. :-)

Alt hjælp ville jeg være meget taknemmelig over!- Så på forhånd tak, til dem der skulle have lyst til at blande sig i debatten :-)

Mvh. 

Sigurd Birk

www.gamefeed.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville gøre din header mindre i højden (px). Der går meget plads med "ingenting" og det går lidt imod den tendens man ser på professionelle sider. Se eksempelvis www.apple.com som nærmest kun har 30px i toppen som er det samme på hver side.

Jo før brugeren kan se det reelle indhold - jo mere overskuelig, brugervenlig, tiltalende og professionel fremstår siden som regel.

Dit logo har ca samme størrelse som dit slideshow (højde) - overvej at smide det ned i slideshowet og lad det starte på logoet hvis du virkelig gerne vil have det med i så stort format. Og så smid også logoet op i venstre hjørne.

Går ud fra du får rettet op på de småting som åbenlyst ikke spiller så som forskellige thumbnail størrelser, manglende billeder og lign.

Din login-boks kan jeg ikke så godt lide.. Få strammet lidt op på linjerne så det står snor lige :-) Det hopper og danser lidt lige nu..

Det samme gør sig faktisk gældende i din footer hvor der heller ikke er et særlig konsistent design. Det er svært for hjernen at finde et mønster (og det elsker hjerner), så du tvinger brugerne til bevidst eller underbevidst at bruge tid på at "løse mønsteret" i din footer. Det roder..

Navnet er skam fint nok - det er kort og sammensat af to reelle ord = der er faktisk en chance for folk kan huske det (selvom det betyder mindre og mindre i dag).

Nogle ting var måske allerede på din roadmap - dem kan du bare se bort fra - men håber der var et eller andet du kunne bruge.

Fra Kolding
Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 23
Fra  Appnyt.dk Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt sikkert, du nævner mange ting som jeg selv også har tænkt over! Tusind tak for din feedback, det var mange gode tips! :-) 

Fra Kolding
Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 23
Fra  Appnyt.dk Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Nick! Jeg har forsøgt at kigge på nogen af de problemstillinger du har givet mig! Dem er jeg rigtigt glade for :-) - Har som sagt ændret på en del af dem, synes du at det har hjulpet på det? :-) Har sat et logo i produktion :-)

Mvh.

Sigurd Birk

www.gamefeed.dk

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes idéen bag siden er god og navnet er også fint og catchy.

Det jeg umiddelbart ikke kan lide ved siden er selve designet. Det er for "standard".
Du må meget gerne få et mere unikt design til din side - hvordan det skal se ud skal du jo selv bestemme :-P

Men som du siger, så er du også i gang med at få nyt logo og det er godt, for jeg hader det logo du har nu

Ellers vil jeg sige held og lykke med projektet!

 

Fra Kolding
Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 23
Fra  Appnyt.dk Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for dit indlæg! Kan godt følge dig i at det er lidt "standart", men det synes jeg ikke personligt som udgangspunkt gør det store! Men du har ret, jeg burde forsøge at gøre siden mere unik!

Tak for din besvarelse og dit held og lykke! :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

okay side Big Smile

undersider udnyt bedre der at google viser op til 70 alle undersider har hele domænet navnet og kun en ekstra det er ikke optimalt udnyttet .

husk titler og tags på billeder derved en chance de findes i google billedet søgning .

hvad bruges log ind til kan man bruger oprettet sig , jeg ser intet på siden man kan oprettet sig som bruger og ingen betingelser ved oprettelse bruger .

husk også google plus på siden det kan give lidt trust rank så sæt det på siden.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kolding
Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 23
Fra  Appnyt.dk Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har forsøgt at gøre siden lidt mere lækker nu, så hvis nogen skulle have noget ros/kritik eller generelt bare nogen gode råd - så tages det imod med kyshånd!

tak for din rådgivning Mikael, det vil jeg helt sikkert tage med :-)

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart er det en fornem side, men du burde få noget mere fyld i sidebaren samt en ny baggrund - træ og baggrund hænger ikke rigtigt sammen ;-)

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Fed ide!

Jeg er meget enig med den ovenstående kritik, men hvis man skal skærer helt ind til benet synes jeg at du skal tænke over hvad siden enig går ud på og design derefter.

Fokuser på at producere indhold i top, det er vel også det folk kommer efter i sidste ende, og jeg synes der er en tendens til at gode projekter ofte dør i teknologiens dybe huld!

ps. Du skriver artikler, så hvorfor bruge 1/3 af indholdsboksen på forsiden på login og announcements?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)