Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MineCraft Server Hosting.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Har tænkt mig at starte et "Minecraft hosting" firma. Jeg har næsten alt på plads med en dedikeret server etc. mit problem kommer så her.

For at starte et web-firma skal de så registres nogen steder? Hvordan er forholde med skat etc.?

Er under 18, så er ikke helt sikker på hvordan reglerne er.

Håber nogen kan svarer.

- Puppet.

!PS! Er det i Freelance afdelingen jeg skal spørge om råd til hvilken slag Linux den Dedi skal kører på?

Fra Skjern
Tilmeldt 30. Jun 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:37

Jeg har rodet med Minecraft servere for noget tid siden, og det bedste skulle vidst være CentOS. 

Tilmeldt 27. Mar 12
Skrevet kl. 15:39

Har fundet ud af delen med Linux, og endet med at bruge CentOS som du også nævner ;)

Nu mangler jeg bare reglerne for det

Fra Aarhus, Danmark
Tilmeldt 6. Apr 08
Indlæg ialt: 156
Fra  Live Systems ApS Skrevet kl. 17:14

Hejsa,

Jeg har selv hosted en række minecraft servere, men har dog aldrig gidet at tage penge for det. Jeg bruger ubuntu, men ja, man kan bruge hvad som helst.

Du skal registrere dig hos SKAT, hvis du forventer en omsætning større end 50.000 kr. indenfor et regnskabsår. Uanset, skal du stadig lave regnskab og når regnskabsåret er omme skal du tage dit overskud og putte det ind på din selvangivelse, mener der er en kollonne specielt til indkomst fra salg privat.

Når du er under 18, kan du ikke registerere et firma - I så fald skal det stå i en andens navn, f.eks. dine forældre - men du kan sagtens være direktør.

Held og lykke med det.

Mvh

Kristian

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 17:29

Kristian Øllegaard:
Når du er under 18, kan du ikke registerere et firma - I så fald skal det stå i en andens navn, f.eks. dine forældre - men du kan sagtens være direktør.

Man kan godt opstarte firma, når man er under 18 år. Man skal bare have en godkendelse fra Statsforvaltningen Smile

Tilmeldt 27. Mar 12
Skrevet kl. 22:30

Så det er endelig ikke nødvendigt at registrer sig, eftersom jeg tvivler STÆRKT på så stor en omsætning, den vil højst kommer op på de 9-11000 om året, hvis jeg er heldig ;)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)