Jeg har brug for hjælp til at finde et rigtig godt regnemaskine plugin/widget til mit site. Jeg har kigget lidt på dem der ligger under plugins på wordpress men mangler den mere komplekse lommeregner.
Måske kender i nogle scripts der er mulige at bruge i wordpress - ser frem til at hører fra jer alle.
// Martin Friis Guldborg
PRØV VORES ONLINE LOMMEREGNER TIL ALLE TYPER UDREGNINGER
Hvis vi skal hjælpe dig til et finde den bedste løsning, er du nok nødt til at fortælle hvad lommeregneren skal kunne - logaritmer, ligningsløsning eller andet den skal bruges til?
Ellers kan du evt. prøve at søge efter "jQuery calculator" - ved ikke om der er nogle der måske har lavet en lommeregner baseret på jQuery - kunne meget vel være!
Er faldet over denne her http://www.meta-calculator.com/online/ er der nogle der evt. kan hjælpe til hvordan jeg kan få adgang til at kunne kører denne på mit site?
Håber i kan hjælpe..
Alt efter hvordan og hvorledes den skal bruges. Er det nok ikke svært. Er det produkter som skal regnes sammen med/uden moms direkte på siden. Eller hvordan. Hvordan ville en evt. "Brugs-Case" se ud?
Det skal bare bruges som en lommeregner i WP - jeg har nu i nogle dage kigge på de plugins der er men der er ikke noget ordentligt, så derfor faldt jeg over denne som jeg syntes så rigtig interessant ud.
Har du en ide til hvordan det kan gøres?