Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vulgære kontorstole - Hot Or Not?

Side 5 ud af 6 (53 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Peter

Wannabe?? Tja dem skal der jo også være plads til Wink

Jeg forstår og respekterer fuldt ud din holdning, og det er jo netop den jeg er ude efter, og meningen med dette indlæg. Heldigvis har jeg også lært at smag og behag er forskellig, og det virker som om at der en tendes til at stole som nr. 1 er fede, hvorimod nr. 2&3 ikke har lige så bred appel.....

Men nu har jeg jo også mere regulære stole, som du jo kender fra et af mine andre indlæg, så jeg kan sagtens finde en stol der passer til dig hvis du stadig står og mangler Big Smile

@ Casper

Det har du nok ret i. Markedet i USA er jo også sindsygt stort, så havde man en chance for at komme til tops i søgemaskinerne, så ville det nok kræve en hær af salgsfolk, men ak.... lille Danmark har ikke samme potentiale.

Ideen med de forskellige stole er også at vise et bredt udvalg. Så kan det jo godt være folk vælger en mere traditionel stol, men jeg tror det kan være god reklame at have nogle unikke stole på sitet. Så bare de sælger en smule, så er jeg også tilfreds :)

@ BeaverBeaver -

Jeg betiller nok snart nogle hjem. Skal du have et godt tilbud på nr 3????

@ Remy 

Helt fair :)

@ Buch

Tak - det er også i stil med de øvrige kommentarer, så det er vist de 2 der skal satses mest på

@ InventiveKid

Fedt at der er nogen der godt kan lide de store stole. Jeg er sgu også selv helt helt vild med dem, men jeg kan også godt lide ting der er lidt anderledes he he

Fra Odense
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 161
Fra  Daddys Day Care ApS Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten...

Vi er klar til at forhandle dem på vores site, når/hvis de kommer hjem...

Du skal være velkommen til at smide mig en mail på jn(a)daddysdaycare.dk

Må nok indrømme favoritten er president udgaven :)

Go weekend

Vh Jesper

Er du vildmand nok? www.vildmænd.dk

Fra Søborg
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Den sidste af stolene er meget hot! :)

Go' dag!

/Tobias Lund

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

fejl

Venligst

René Buch

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm har lige fundet ud af der er en vis cencur på Amino GG

Nå det jeg ville sige var at pas på med en flot stol det kan være noget bras at sidde i, og modsat en grim stol kan være den skønneste oplevelse at sætte sig i.

Stod jeg for at skulle hive stole til DK så ville jeg få en folk til at teste dem først og give en grundig beskrivelse af hvordan det er at sidde i den og den stol i eks. 8 - 14 timer, som mange af os selvstændige kontor pusler gør det dagligt. Personligt er jeg helt vild med kontor stole i lyst læder, det giver et meget mere let udtryk.

Venligst

René Buch

Venligst

René Buch

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg kunne sidde i nr. 2 stol, så ville jeg være den lykkeligste mand i hele verden lige nu :D

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Mega fede kontorstole...!!!

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Kan man bestille den der president stol?
Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sys de er meget fede - men sys klart nr 1 er fedest.

Pris mæssigt er jeg ikke skræmt, da der findes mange kontorstole over 2.000 kr

Så hvis man sidder lige så godt i dem, som billederne udstråler - så vil jeg da hellere have sådan en her

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Jesper

Jeg skriver lige en mail til dig. De kommer hjem lidt efter Påske :)

@ Tobias 

Tak :)

@ René

Alle stolene fås faktisk også i lys læder og jeg har da også et par stykker til salg. Allerede nu kan jeg bare mærke at der er meget lav generel efterspørgsel på kontorstole i lys, derfor er jeg som udgangspunkt påpasselig med at tage for mange hjem i beige.

Når de kommer hjem er du meget velkommen til at komme og sidde lidt i dem - dog ikke i mere end 8 timer, da kontoret jo også skal lukkes ned hver dag Stick out tongue

@ Anders

Det kan du lidt efter påske - da kommer de første hjem, og så får du endda 20% rabat på de priser jeg har skrevet. Er du interesseret???

@ Anders Helbo 

Tak

@ BeaverBEaver

Ja, men jeg går på påskeferie, så de er først hjemme efter påske. MEn send lige en PM med dine kontaktoplysninger, så kvitterer jeg med 20% rabat Big Smile

@ Nick

Tak

Side 5 ud af 6 (53 indlæg)