Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Transportabel Dankort Terminal

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Harboøre
Tilmeldt 8. Jul 07
Indlæg ialt: 106
Fra  DecoyUniverse.com Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Da vi i April skal deltage på en salgsmesse, overvejer vi at anskaffe os en Betalingsterminal som kobler op via et simkort, og man derfor er uafhængig af en fast ledningsforbildelse.

PT har vi en netbutik med betalingsaftale med nets, og en quickpay betalingsgateway.

Vi har også en Bilvaskehal (fuldautomatisk med betalingsautomat) hvortil vi har en anden aftale med Nets. 

Mit spørgsmål er så hvis jeg nu køber en brugt terminal, kan jeg så få den til at køre sammen med det (de ) abonnent vi allerede har, eller kræver det et ekstra abonnent hos Nets?

Og hvis det kan fungere med hvad vi har, er det let at lave opsætning i en brugt terminal.

MVH

Flemming

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 08:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nu er det ikke et direkte svar på dit spørgsmål - men tjek evt http://izettle.com/

Har selv sådan en og det virker uden problemer.

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 08:51

Kristian Konradsen:

Nu er det ikke et direkte svar på dit spørgsmål - men tjek evt http://izettle.com/

Har selv sådan en og det virker uden problemer.

Det ser smart ud, især hvis man ikke bruger det så meget, da prisen så er rimelig. Jeg vil lige tilmelde mig og prøve det af. Men de tager ikke Dankort vel? Kristian, jeg ved ikke om du bruger det nok til at vurdere, om det er et problem? De fleste Dankort er vel alligevel også Visa eller Mastercard.

Fra Harboøre
Tilmeldt 8. Jul 07
Fra  DecoyUniverse.com Skrevet kl. 09:02

Hej Kristian

Ja det ser nu rigtig smart ud, men jeg er desværre ikke Applemand, og bruger HTC istedet, så hvis jeg både skal anskaffe mig en ny telefon og en Izettle bliver det vist noget dyrere end blot at købe en brugt kortterminal, er der ingen der kan hjælpe med mine oprindelige spørgsmål

Fra Harboøre
Tilmeldt 8. Jul 07
Fra  DecoyUniverse.com Skrevet kl. 17:10

Er der virkelig ikke nogen netbutikker som har erfaring med at bruge en fysisk betalingsterminal sammen med betalingsterminalen som er tilhørende netbutikken? kan man overhovedet det, eller kræver det endnu en abonnent hos Nets?

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 17:14

Flemming Ørts:
Er der virkelig ikke nogen netbutikker som har erfaring med at bruge en fysisk betalingsterminal sammen med betalingsterminalen som er tilhørende netbutikken? kan man overhovedet det, eller kræver det endnu en abonnent hos Nets?

Du kan ikke bruge din internetaftale i en Dankortterminal. Det kræver en indløsningsaftale til fysisk handel.

Jeg vil også anbefale, at du overveje iZettle. (Hvis di har iPhone/iPad)

EDIT: Nå, havde ikke set at du ikke var Apple mand.. :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 16:23

Der findes vistnok en iZettle-app til android :-)  Du kan sagtens få dankortsbetalinger med den - uden selve "terminalen", der tastes blot istedet for chip.

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 16:58

Har du en fysisk terminal allerede? Eller kører du udelukkende med netbetaling?

Jeg har både en netbutik og en fysisk butik, begge med Dankortbetaling. Hvis du allerede har en indløsningsaftale til fysisk butik, kan du bruge den.

Når jeg har haft brug for en ekstra terminal (oftest på messer) har jeg lejet en hos Point i Odense - du kan sikkert finde samme løsing hos andre leverandører. De sørger for opsætning mv, og bestilling af SIM-kort mv. Du skal betale for SIM-kortet, så det kan betale sig at gemme det, så du kan bruge det næste gang, du får brug for det på en messe. Det er forholdsvis dyrt at leje for en kort periode, men der er døgnservice med, og det ville godt nok være surt at stå med en terminal, der ikke virker.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Harboøre
Tilmeldt 8. Jul 07
Fra  DecoyUniverse.com Skrevet kl. 17:02

Hej Kirsten og i andre.

Tak for hjælpen allesammen.

Da vi havde 2 aftaler med Teller (PBS) i forvejen, 1 onlineaftale samt 1 aftale med en selvbetjent automat (bilvaskehal) troede jeg at man kunne bruge en af de eksisterende aftaler.

Det fandt jeg så ud af at man ikke kunne da jeg nu skule have en manuelt betjent automat som (selvfølgelig) er noget helt andet. Så jeg måtte desværre igennem en komplet ansøgningsformular for 3 gang, da man selvfølgelig ikke kan bruge oplysningerne man allerede har fået 2 gange tidligere :-)

Det skal så siges at det tog under 2 døgn fra jeg ringede til dem første gang, til jeg var godtaget og fik tilsendt et nyt forretningsnummer, så den ros skal de lige have hos Teller.

Købte iøvrigt en mobil terminal for 4000.- ex moms, en som har været udlejet i en måned op til jul.

MVH

Flemming 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)