Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

VIP INVITATION til APsense ... "Hurry Up"!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra DK - UK - USA
Tilmeldt 3. Dec 05
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Denne nye Community kunne meget let gå hen og slå fx MySpace.

Gratis Tilbud om Tilmelding er ved at udløbe:

I får den lige her på engelsk:

If it''s not to late try this, I must say that I''m really surprised of what I have seen so far. This comunity is absolutely Rocking :-)

Get your free VIP account:
http://www.apsense.com/invite/ericmortensen

This offer expires Today !!!

Eric Mortensen

Forandre dit vand - Forandre dit liv!

http://helsevand.eu 

Fra Haugesund/Cheng Du
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 11:15
Hei Eric.

Ja apsense ser riktig godt ut og jeg tilmeldte meg i går.(under en av dine Svenske TF partnere tror jeg)

Det er riktig mange slike communities der dukker opp om dagen, og som nettverker er det smart at være med i så mange som mulig.

(ikke for at kuppe din tråd), men et annet jeg tilmeldte meg i er:

www.ojeez.com/proAmo   der er i en form for pre-launch (ligner mye på Ryze)

7500 har tilmeldt seg på kort tid.

Jeg er på Myspace, facebook, ryze, meetup, ojeez, apsense m.m og flere kommer :-)

Great way to network.

Regards

Rune

Rune Evensen
Global Team Builder
amo@in.no

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 11:26
Dato: 22-05-2007 11:15:16 Forfatter: Rune Evensen

Jeg er på Myspace, facebook, ryze, meetup, ojeez, apsense m.m og flere kommer :-)

Min første tanke var... "aaahhh come on, Eric og Rune!" - og det skyldes at der med jævne mellemrum popper nye portaler op - og selvfølgelig skal man da lige tjekke op på dem - senest har Facebook fanget min opmærksomhed, fordi jeg endnu ikke er blevet spammet at over-ivrige MLM folk ;-) --- af samme grund har jeg svært ved at se juuuhuu effekten i de nye portaler som basere sig på, at man senere skal betale et gebyr for at bruge portalen - og alle man har introduceret til netop den portal giver penge på bogen... nuvel, jeg synes det er ok at man betaler for nogle ekstra features, som eks. på Ryze og LinkedIn - det gør jo som regel at de seriøse gerne betaler - og de useriøse holder sig væk.

Omvendt så synes jeg helt ærligt der går hit´n run i de portaler---- prøv at tjekke indbakken og se hvor mange mails der ligger om Ojeez, Apsense m.fl (og der når jo at komme flere i år) - det virker lidt desperat... og så det fis (pardon my french) med at "det bliver større end Myspace" --- Yeah right, så skal man dæleme stå tidligt op - og skulle Ojeez eller Apsense blive større end Myspace så er det ihvertfald ikke over-ivrige totalt spammende MLM´er der vokser det stort - for lige netop samme persongruppe jager de sagesløse almindelige brugere væk af bare mangel på pli i forhold til at smøre alle ind i "det næste helt store indenfor MLM-som-man-bare-må-være-med-i"

Men, men, men.. hver eneste nye tiltag skaber altid lidt nye kontakter... ;-)

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)