Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på Danmarks billigste seotekster, se her!

Side 5 ud af 10 (96 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 16:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg håber de første kunder her i tråden vil vende tilbage med feedback. Jeg er også meget interesseret..

 iPhone 6

Tilmeldt 17. Nov 11
Indlæg ialt: 31
Fra  Design4ever.dk Skrevet kl. 21:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer Broholm lige et svar til dig. Hvis du ikke er interesseret i produktet, så undlad at skrive. 

Grunden til prisen er sat lavt er fordi vi er forholdsvis nystartede og søger referencer. Jeg har faktisk to udover mig selv som skriver teksterne og det kan vi stå inde for. Desuden er det så billigt så jeg tror mange vil prøve det uanset hvad. Men som nævnt tidligere, så får man pengene retur hvis man ikke syntes om det skrevne...

Jeg kan kun på en pæn måde sige - at vil man ikke handle så lad venligst være med at skrive i denne tråd.

Mvh. Casper

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Kristoffer Broholm:

Jeg synes bare at hvis et tilbud lyder for godt til at være sandt, så er det nok formentlig også.

CW har ingen indlæg udover i disse tilbudstråde, har en historik med at samarbejde med tvivlsomme personer og denne pris på SEO artikler er der jo ingen der kan levere til.

Kristoffer, hvad du som konkurrent til trådstarter mener om hans tilbud er ikke noget du absolut behøver at sværte hans tråd til med.

Nu har flere tekstforfattere haft lejlighed til at kommentere i tråden og gøre opmærksom på deres tilstedeværelse - Nogle lidt mere elegant end andre. 

Dette er en salgstråd. Ikke et oplæg til debat om priser på billige SEO-tekster, som flere af de kommenterede tekstforfattere i øvrigt selv tilbyder.
Hvordan trådstarter sammensætter sit tilbud er vedkommendes egen sag. 

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 21:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Kristoffer Broholm:

Jeg synes bare at hvis et tilbud lyder for godt til at være sandt, så er det nok formentlig også.

Ikke altid. Mit tilbud på en golfkasket til 19 kroner er godt nok. Big Smile

Kristoffer Broholm:

CW har ingen indlæg udover i disse tilbudstråde, har en historik med at samarbejde med tvivlsomme personer og denne pris på SEO artikler er der jo ingen der kan levere til.

Jo, CW kan.

Kristoffer Broholm:

Fair nok hvis det var et lille antal artikler for at bygge referencer, men at spørge om 30 minimum får mig bare til at tænke hit'n'run. Der er som jeg nævnte tidligere i tråden ingen fordele for en seo-skribent at få store ordrer fremfor små ordrer, medmindre alle 30 artikler handler om det samme emne, hvilket ikke er nævnt nogen steder at de skal være det.

Får 750 kroner ex. Moms til at tænke hit'n run? Ikke langt jeg ville løbe for 750 kroner, men det er muligt CW gerne vil. Han fremstår dog seriøs med billede osv. Så det tænker jeg ikke.

Og jo, der er store fordele ved at få 30 tekster af gangen. Her er de:

  • Du slipper for at skrive med 30 forskellige, men blot én
  • Du kan sende blot én faktura
  • Du kan tjekke om blot én betaling er kommet
  • En der bestiller 30 tekster, er sjovere for CW at have som kunde
  • Til en pris på 25 kroner, er det jo næsten spild af tid at skrive en faktura, så hellere skrive én på 750 kroner.

Kristoffer Broholm:

Der er alt for mange spørgsmålstegn i hele processen og kryptiske svar som "Der skal være en god grund til at bede om pengene tilbage" får mig bare til at gå i en lang bue uden om dette, ellers "gode" tilbud.

Jamen, selvfølgelig skal der være en god grund. En god grund er jo bredt, men er kvaliteten for ringe, kan du få pengene tilbage. Hvis du skriver *den er ikke som jeg kan lide, tekster skal være*, så synes jeg ikke at det er en god grund, for det har intet med kvaliteten på arbejdet at gøre. Men hvis du har en god grund, som fx. at kvaliteten er dårlig, så kan du få pengene tilbage.

Tilmeldt 17. Nov 11
Indlæg ialt: 31
Fra  Design4ever.dk Skrevet kl. 21:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak Casper - sender dig en mail :-)

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 21:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Jeg vil gerne fastholde min ordre på 10 tekster, som er afgivet i henhold til de betingelser, som du har sat op.
Forudbetalingen kan du hente hos mig - du har ikke sendt mig nogen mail om, hvordan jeg forudbetaler, men jeg er på Skagen Vandrerhjem lige nu og har kontanter klar.

Du lover i dit tilbud, at du leverer i dag, så det forventer jeg stadig.

Du kan ikke lægge et tilbud ud og så komme med ekstra betingelser senere - det holder ikke.

- og jeg vil da mene at 10 tekster leveret til netop mig er mindst lige så god en reference som 30 til så mange andre - jeg har jo rent faktisk et fagligt grundlag for at vurdere kvaliteten.

Venlig hilsen

Hans

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

CWdesign:

Kristoffer Broholm lige et svar til dig. Hvis du ikke er interesseret i produktet, så undlad at skrive. 

Grunden til prisen er sat lavt er fordi vi er forholdsvis nystartede og søger referencer. Jeg har faktisk to udover mig selv som skriver teksterne og det kan vi stå inde for. Desuden er det så billigt så jeg tror mange vil prøve det uanset hvad. Men som nævnt tidligere, så får man pengene retur hvis man ikke syntes om det skrevne...

Jeg kan kun på en pæn måde sige - at vil man ikke handle så lad venligst være med at skrive i denne tråd.

Mvh. Casper

 

Meget undskyld det havde jeg ikke set ,det var referencer det skulle bruges til ,jeg tror derved mange har misforstået det

God ide  måske lave en anden overskrift bare min ide skriv danmarks billigste seo tekst skal bruges til referencer eller noget ligne det ,det tror jeg du får meget mere respons på, bare min mening , jeg synes du skal få så meget som muligt ud ad dette her tilbud.

jeg smider lige en mail på mine ønsker omkring mine ønsker til mine artiklerne ,jeg ønsker at få. 

Jeg håber du får rigtigt meget at lave og du får rigtigt mange gode referencer ud ad dette her super iværksættere tilbud 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 21:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

CWdesign, må indrømme der er squ lidt plat at man bestiller nogle seo tekster hos dig og så snart du kan se der er en masse interesse, laver du tilbuddet om længere nede i tråden med at man nu pludselig skal købe 30 tekster.

Det helt fint man skal købe 30 seo tekster, men så burde du skrive det i dit tilbud i starten af tråden, det virker ikke særlig gennemtænkt at du senere bare retter det.  Jeg springer fra på min ordre.

Lidt øf herfra, men held og lykke med det

mvh

Frank

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hans Stokholm Kjer:
Du kan ikke lægge et tilbud ud og så komme med ekstra betingelser senere - det holder ikke.

Yes

For nu at gå over i juraens verden er du først i aftalemæssig forstand løftegiver og dem som reagerer på dit tilbud er løftemodtagere.

Man kan ikke i følge aftaleloven løbe fra et sådan, uden at det har nogle konsekvenser.

Hvis vi går over i "malersproget" svarer dit tilbud nogenlunde til, at jeg lovede dig at male din stue. Du har så nogle forventninger bl.a. at malingen dækker.

Jeg fortæller dig så, at jeg kun have regnet med at skulle male en gang, og derfor må skuffe dig, og vil du have malet en gang til, således at det dækker totalt, må du betale ekstra. det ville du sikkert blive særlig glad for ?

Nu kunne jeg imødekomme denne situation ved, at give dig et tilbud med 1 gang og 2 gang maling m.m. til selvfølgelig forskellige priser.

Du kunne bla. have skrevet SEO tekster .... 25 kr. pr. stk v/bestiling af mindst 100 stk.

Så have du undgået misforståelserne.

Så øv dig på kalkulationsopgaven og kom igen med nye og spændende tilbud, der "holder vand"

Det her var noget skidt, og giver ikke gode referencer.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 23:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

John Nielsen:

Kristoffer Broholm:

Jeg synes bare at hvis et tilbud lyder for godt til at være sandt, så er det nok formentlig også.

CW har ingen indlæg udover i disse tilbudstråde, har en historik med at samarbejde med tvivlsomme personer og denne pris på SEO artikler er der jo ingen der kan levere til.

Kristoffer, hvad du som konkurrent til trådstarter mener om hans tilbud er ikke noget du absolut behøver at sværte hans tråd til med.

Nu har flere tekstforfattere haft lejlighed til at kommentere i tråden og gøre opmærksom på deres tilstedeværelse - Nogle lidt mere elegant end andre. 

Dette er en salgstråd. Ikke et oplæg til debat om priser på billige SEO-tekster, som flere af de kommenterede tekstforfattere i øvrigt selv tilbyder.
Hvordan trådstarter sammensætter sit tilbud er vedkommendes egen sag. 

Edit: Undskyld. Det var ikke min mening at skabe drama.

Side 5 ud af 10 (96 indlæg)